نسخه چاپی

دبیرجشنواره بین المللی فیلم مقاومت در گفتگو با نما :

جشنواره فیلم مقاومت جریان ساز و منحصر به مرزهای ایران نیست

عکس خبري - جشنواره فيلم  مقاومت جريان ساز و منحصر به مرزهاي ايران نيست

محمد خزاعی دبیرجشنواره بین المللی فیلم مقاومت گفت: حضور 35 كشور و ارسال اثر از 105 كشور به جشنواره فیلم مقاومت گواه این ادعا است كه جشنواره فیلم مقاومت دیگر منحصر به مرزهای ایران نیست.

به گزارش نما ، محمد خزاعی دبیرجشنواره بین المللی فیلم مقاومت در گفتگو با خبرنگار نما با اشاره به برگزاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت گفت: از 8 سال پیش شورای سیاست گذاری جشنواره فیلم مقاومت با توجه به تغییر و تحولات وسیع در منطقه به این نتیجه رسید که باید در سطح بین الملل به سمت کارآمد تر شدن خروجی محصولات فرهنگی از جمله در حوزه سینما باشیم ،لذا به همین دلیل تقویت جریان مقاومت در هنر سینما مد نظر قرار گرفت.
وی تصریح کرد : جریان مقاومت شامل تمامی کشورهایی است که در این حوزه فعالیت می کنند ،و امروزکه کارنامه مقاومت رادر این سالها بررسی میکنیم می بینیم که جریان مقاومت در سراسر دنیا شناخته شده است .
دبیرجشنواره بین المللی فیلم مقاومت با اشاره به استقبال گسترده برای حضور در این جشنواره تصریح کرد : ،حضور 35 کشور و ارسال اثر از 105 کشور به شجنواره فیلم مقاومت گواه این ادعا است که جشنواره فیلم مقاومت دیگر منحصر به مرزهای ایران نیست.
محمد خزاعی در خصوص تنوع موضوعات پیش‌بینی شده در این دوره از جشنواره گفت: رونق تولید در حوزه فیلــم‌های کوتاه و مسـتند و نهادینه شدن جایگاه و موقعــیت ملی و بین‌المللی جشنواره مقاومت به عنـوان قدیمی‌ترین جشــنواره سینمایی انقلاب اســلامی زمینه همراهی و اســتقبال فعالان این حوزه را به همراه داشته است .
دبیرجشنواره بین المللی فیلم مقاومت در خصوص موضوعات این دوره از جشنواره فیلم مقاومت گفت: نقش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در احیای هویت ایرانی – اسلامی، تلاش مســلمانان در احیای هویت اصیل اسلامی برای مقابله با اسلام هراسی ، نقش همبستگی و انسجام اسلامی در حمایت از مقاومت و بیداری اسلامی در منطقه و جهان، نقش اقتصاد مقاومتی در شکست تحریم های اقتصادی و سیاسی دشمنان انقلاب اسلامی،افشای نقش آمریکا، صهیونیسم و وهابیت در هتک حرمت به مسلمانان و دیگر ادیان توحیدی و پرداختن به شهدای ترور و شهدای هسته ای در راستای افشای چهره حقوق بشر آمریکایی از محورهای این جشنواره است .
گفتنی است چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از 2 تا 9 مهر ماه برگزار میشود .

۱۳۹۵/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...