نسخه چاپی

تهران در امنیت كامل است

عکس خبري -تهران در امنيت كامل است

معاون امنیتی ـ انتظامی وزیر كشور اعلام كرد كه اقدامات امنیتی مربوط به شانزدهمین اجلاس سران كشورهای عضو جنبش عدم تعهد، در حوزه‌های مربوط به این معاونت، از دو سال قبل آغاز شده بود.

به گزارش نما، علي عبداللهي در گفت‌وگو با ايسنا گفت: معاونت امنيتي ـ انتظامي كه زيرمجموعه ستاد شانزدهمين اجلاس سران جنبش عدم تعهد است، فعاليت‌هاي خود را در حوزه وزارت كشور پيگيري مي‌كند و از دو سال پيش اقدامات خود را با حضور همه دستگاه‌هاي ذيربط در بخش برنامه‌ريزي بيشتر براي برقراري امنيت بيشتر اين اجلاس در نظر گرفته است.

وي همچنين اظهار كرد: يكي از معاونت‌هاي ستاد شانزدهمين اجلاس سران جنبش عدم تعهد، معاونت امنيتي انتظامي است كه هماهنگي بين بخش‌هاي مربوط به دستگاه‌هاي دولتي و نيروهاي امنيتي را انجام مي‌دهد.

وي افزود: اصل كار ما به دو سال پيش برمي‌گردد كه از آن زمان مقدمات لازم فراهم و مباحث مربوط به تعيين مكان برگزاري اجلاس و ديگر بخش‌هاي امنيتي پيگيري شد. در اين راستا كميته‌هاي مختلفي نيز از بهمن‌ماه سال 90 در معاونت امنيتي و انتظامي تشكيل شده كه اين كميته‌ها فعاليت‌هاي خاص مربوط به خودشان را آغاز كرده و انجام مي‌دهند.

معاون امنيتي ـ انتظامي وزير كشور در پايان خاطرنشان كرد: با توجه به اين‌كه بخش‌هاي اجرايي و امنيتي اجلاس به عهده قرارگاهي است كه در اين راستا تشكيل شده و اين قرارگاه مسووليت برقراري امنيت ميداني اجلاس را به عهده گرفته است، ما نيز در معاونت امنيتي و انتظامي ستاد اجلاس، مسووليت هماهنگي در بخش‌هاي مختلف دولت و دستگاه‌ها را پيگيري مي‌كنيم.

۱۳۹۱/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...