نسخه چاپی

دولت حقوق شهدای منا را با جدییت دنبال كند

نماینده مردم كرمان در مجلس گفت: امیدواریم در FATF به گونه‌ای عمل شود كه دچار خود تحریمی و تحریم خودی نشویم.

به گزارش نما؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه 4 مهر) خانه ملت، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: مدیون ایثارگران، جانبازان و آزادگان و خانواده‌های آنها هستیم که نقش بسزایی در توانمندی و رشد این نظام مقدس ایفا کرده‌اند.

وی به نطق رئیس جمهور در شروع سال تحصیلی تصریح کرد: انتظار داشتیم که رئیس جمهور در آستانه سال تحصیلی جدید به مسائل مهمی چون سند تحصیلی بنیادی آموزش و پرورش، موضوع رتبه‌بندی فرهنگیان و زیر نظامهای این سند در جهت رسیدن به حیات طیبه اشاره می‌کرد.

نماینده کرمان در مجلس خطاب به روحانی گفت: رئیس جمهور به جای اینکه موضوع خشونت را به عنوان طرح سؤال مهر سال جدید تحصیلی مطرح کند، از امنیت حاکم در کشور و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران سخن می‌گفت.

زاهدی ادامه داد: فرهنگیان انتظار داشتند دولت با تخلفات در صندوق فرهنگیان برخورد جدی کند. چراکه حقوق فرهنگیان حیف و میل شده است.

وی با بیان اینکه وزارت علوم درگیر مسائل سیاسی شدهف گفت: اکثر آنها حاشیه‌ساز هستند و با توجه به فضای انتخاباتی پیش رو این حاشیه سازیها می‌تواند اثرات مخربی در فضایی سیاسی کشور بگذارد.

نماینده مردم کرمان در مجلس با بیان اینکه موضوع بورسیه‌ها حل نشده است، تصریح کرد: هنوز در زمینه بورسیه‌ها مراجعه کننده داریم، چرا وزارت علوم با سرنوشت جوانان نخبه بازی می‌کند؟ وزارت علوم سیاسی کاری را کنار گذارد و عقلانیت و درایت را ملاک عمل قرار دهد.

وی در بخش دیگری از نطق خود گفت: از دولت انتظار داریم که حقوق شهدای فاجعه منا را با جدییت دنبال کند و تلاش شود حرم امن الهی توسط شورایی از کشورهای اسلامی اداره شود.

زاهدی در پایان نطق خود به کنوانسیون FATF اشاره و تصریح کرد: امیدواریم در این باره به گونه‌ای عمل شود که دچار خود تحریمی و تحریم خودی نشویم.

۱۳۹۵/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...