نسخه چاپی

آرزوی سینمایی عزت‌الله انتظامی

عکس خبري -آرزوي سينمايي عزت‌الله انتظامي

آقای بازیگر سینمای ایران گفت: آرزویم این است بتوانم بدون عصا راه بروم و در یك تئاتر و فیلم سینمایی خوب بازی كنم.


به گزارش نما، عزت‌الله انتظامي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: بعد از عملي كه روي پايم انجام دادم دوران نقاهت را طي مي‌كنم و اميدوارم شرايط به گونه‌اي شود تا بتوانم بدون عصا و به طور طبيعي راه بروم.

وي افزود: من تا به حال روي سن با عصا نرفته‌ام و از آن بدم مي‌آيد و دلم مي‌خواهد بتوانم عصا را كنار بگذارم و در يك تئاتر و يك فيلم سينمايي خوب كار كنم.

اين بازيگر فيلم‌سينمايي مورد علاقه اش را «قطار زمستاني» خسرو سينايي عنوان كرد و گفت: اين كار بسيار خوب است و سناريوي آن را بسيار دوست دارم و اميدوارم شرايط ساختش از طرف لهستاني فراهم شود و حضور در آن جزو افتخاراتم خواهد بود.

آقاي بازيگر ادامه داد: در اين فيلم، ايران در جنگ جهاني دوم به خوبي نشان داده مي‌شود و معتقدم كار بسيار فوق‌العاده و ناب است. كار بين‌المللي‌اي كه در تمام دنيا اكران خواهد شد و اين براي ما يك شانس است.

وي با اشاره به علاقه‌اش به حضور روي صحنه تئاتر گفت: خيلي دلم مي‌خواهد در تئاتر حضور داشته باشم اما هر چه در اين رابطه خوانده‌ام به درد نمي‌خورد. تئاتر بايد حرفي براي گفتن داشته باشد در غير اين صورت به درد نمي‌خورد.

انتظامي درباره پيشنهادات سينمايي اش نيز خاطرنشان كرد: كارهايي كه پيشنهاد مي‌شود خوب نيست و من جرأت كار بد كردن را ندارم و از خدا خواسته‌ام در اين آخر عمر كار مفيدي انجام دهم و اثر ماندگاري باشد تا از بين نرود.

۱۳۹۱/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...