نسخه چاپی

كارنامه آزمون سراسری چهارشنبه منتشر می‌شود

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش كشور گفت: كارنامه ۳۹۸ هزار و ۸۳۲ نفر پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۹۵ چهارشنبه ۷ مهرماه منتشر می‌شود.

به گزارش نما؛ حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس، گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده کارنامه آزمون سراسری برای پذیرفته شدگان نهایی این آزمون که 398 هزار و 832 نفر هستند و همچنین برای داوطلبانی که فرم انتخاب رشته را تکمیل کردند ولی در ردیف قبول شدگان قرار نگرفتند در روز چهارشنبه 7 مهرماه منتشر می‌شود.

وی افزود: این کارنامه حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کد رشته های انتخابی است و با توجه به نمره کل داوطلبان در همان کد رشته محل، نمره ‌آخرین نفر پذیرفته شده در هر یک از کد رشته محل‌های انتخابی نیز منتشر می‌شود.

توکلی ادامه داد: با توجه به اینکه بررسی‌های فنی کاملی انجام و از صحت نتایج اطمینان کامل حاصل شده است داوطلبان اگر در زمینه انتخاب رشته و نمرات خود سوال و یا تقاضایی دارند می‌توانند تا دوشنبه 19 مهرماه سال 95 از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری به سازمان سنجش خودداری کنند زیرا به این گونه تقاضاها و همچنین تقاضاهای پس از مهلت تعیین شده ترتیب اثر داده نمی‌شود.

۱۳۹۵/۷/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...