نسخه چاپی

نگرش دولت روحانی به احزاب بهتر از دولت های قبلی است

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت:دولت تدبیر و امید كه نزدیك چهار سال سكاندار امور اجرایی كشوراست نگرش ودیدگاهش به احزاب بهتر از دولت های قبلی است.

به گزارش نما؛ حبیب کوهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فضایی که در این دولت برای فعالیت احزاب ایجاد شده فضای قابل تحسینی است طوری که در استان اردبیل جلسات ماهانه احزاب با استاندار اردبیل برگزار می شود.
وی ادامه داد: آنچه بیشتر حائز اهمیت است نقش احزاب اصولگرا ، اصلاح طلب و اعتدالیون در برنامه ریزی و کادر سازی و حضور در تمام صحنه هاست که متاسفانه هنوز در این خصوص احزاب ضعف دارد.
وی با بیان اینکه احزاب در کادر سازی ضعف دارند گفت: یک حزبی در استان اردبیل نیست که در تمام صحنه ها حضور فعال داشته باشد و یا به رسالت واقعی خود عمل کند ،کدام احزاب اصلاح طلب و اصولگرا را سراغ دارید که به پرورش ،تربیت و آموزش نیرو اقدام کرده باشد فقط یک تعداد افراد به منظور سوء استفاده از نام و آرم احزاب مجوزی را دریافت کرده اند و منتظر فرصت برای روی کارآمدن دولتی هستند تا از فرصت بوجود آمده استفاده کنند.
کوهی اضافه کرد: متاسفانه یک تعداد احزاب بعنوان دلالان انتخابات عمل می کنند که این اقدام ضربه مهلکی را به احزاب وارد کرده است.
وی با اشاره به اینکه ا زاب باید دارای تابلو ، ایده ، طرح و گفتمان باشند ، اظهارداشت: هنوز در استان اردبیل هیچ احزابی بغیر از جبهه ایستادگی در این مسیر حرکت نمی کنند .جبهه ایستادگی با 13 حزب زیر مجموعه خود یکی از مجموعه قوی ، باسابقه ، دارای تابلو و برنامه است و جلسات متعددی را با حضور فعالان سیاسی وکارشناسان برگزار کرده و هم کلاس های آموزشی را بمنظور کادر سازی دایر کرده و در حد توان هم سعی شده به رسالت واقعی خود در راستای حضور فعال در انتخابات ، کادر سازی ، تربیت نیروهای مخلص و وفادار به نظام بخوبی عمل کرده باشیم .
دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل با اشاره به فعالیت دولت روحانی در اقتصاد و سیاست خارجی افزود: روحانی در زمان انتخابات و بعد از آن وعده وعید هایی به مردم داده است که بخوبی به آن وعده ها عمل نکرده البته طبیعی است فردی که بعنوان رییس جمهوری سر کار می آید فرصت زیادی لازم دارد تا مشکلات را مرتفع کند اما واقعیت این است که وعده های اقتصادی روحانی عملی نشده و نباید با آن صراحت قول رفع مشکلات در عرض 100 روز را به مردم می دادند .
کوهی گفت: ضعف های موجود در کشور در حوزه های اقتصادی ، سیاسی ،فرهنگی و اجتماعی طبیعی است اما به نظر می رسد دولت قصد سر سامان دادن اقتصاد در کشور دارد و طبق فرامین مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی کرده و با اینکه فرصت کم است اما اگر می خواهد در انتخابات دور بعدی ریاست جمهوری شرکت کند باید در این حوزه برنامه خود را شفاف به مردم توضیح دهد .
وی بابیان اینکه دولت روحانی در سیاست خارجی و امنیتی بهتر عمل کرده است افزود: در زمینه سیاست خارجی و تامین امنیت برای کشور دولت فعالیت خوبی دارد اما در برجام به امریکا اعتماد شد و الان هم شاهد بروز مشکلاتی در این زمینه هستیم که دولت باید این ضعف ها را برطرف کند.
دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت این جبهه افزود: در دو حوزه انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری برنامه ریزی شده طوری که برای انتخابات شوراها کمیته ستاد انتخابات در شهرها و بخش ها شکل گرفته و افراد متخصص و کاردان برای حضور در این انتخابات شناسایی شده وی ک تعداد از نیروهای جبهه ایستادگی هم بعنوان کاندیدا در انتخابات شوراهای شهر حضور فعال خواهند داشت.
کوهی افزود:در حوزه ریاست جمهوری هم برنامه ریزی دست استان ها نیست اما حضور فعال در این انتخابات با اجماع روی یک نفر خواهیم رسید البته گزینه های متعددی مطرح شده و در حال رایزنی برای گزینش یک فرد قوی ،کارآمد هستیم اما احتمال اینکه دکتر روحانی در لیست اصولگرایان باشد زیاد است .
وی در خصوص حمایت اصولگرایان از کاندیداتوری احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری گفت: بعید میدانم وی در انتخابات شرکت کرده باشند اما اگر قصد ورود در انتخابات را داشته باشند قطعا اصولگرایان از وی حمایت نمی کنند اما بهر حال فعالیت خود را شروع کرده است .

۱۳۹۵/۷/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...