نسخه چاپی

تولید 7 واكسن مهم انسانی در موسسه رازی

رئیس موسسه تحقیقات واكسن و سرم سازی رازی گفت: این موسسه 7 واكسن مهم انسانی را تولید و در زمینه ریشه كنی فلج اطفال در 15 سال اخیر اقدامات موثری انجام داده است.

به گزارش نما به نقل از برنا، حمید کهرام گفت: اقدامات صورت گرفته در این موسسه نتیجه سال‌ها همت، غیرت و تلاش بزرگانِ بازنشسته در موسسه رازی است که دوشادوش سایر افراد برای عمران و استقلال کشورمان تلاش کردند و پیشکسوتان موسسه رازی سال های متمادی برای بالندگی و پویایی کشور کوشیدند.
رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با تاکید بر اهمیت تکریم و محترم شمردن بازنشستگان گفت: پیشکسوتان این موسسه همچون سایر بازنشستگان سال های متمادی برای بالندگی و پویایی کشور کوشیدند.

کهرام با قدردانی از سال‌ها کار و تلاش بازنشستگان تصریح کرد: کشورمان امروز با تلاش سال‌های گذشته این عزیزان ساخته شده و در آینده به دست توانای جوانان این مرز و بوم به شکوفایی ادامه خواهد داد.

به گفته وی، هر یک از شما در طول دوران اشتغال در مسئولیت‌های مختلف، برای آبادی این سرزمین با جان و دل خدمت کردید و اکنون وظیفه ما قدردانی از زحمات شما و تکریم تان است.

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی که میزبان این مراسم باشکوه بود، از دانشمندان و محققان نسل‌های پیشین این موسسه یاد کرد و ادامه داد: آنان هم مانند افرادی که امروز به کسوت بازنشستگی آراسته شده اند، سال‌های متمادی در مسیر پویایی و بالندگی ایران عزیز گام برداشتند.

او ضمن بیان گوشه‌ای از فعالیت‌های گسترده و حیاتی این مرکز مهم افزود: این موسسه از بزرگترین مجموعه‌های مرتبط با امر سلامت در کشور است که در استان البرز واقع شده و پیچیده‌ترین واکسن‌ها را تولید می‌کند.

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به کارهای بسیار بزرگ انجام شده در این موسسه و آثار مثبت این اقدامات در حفظ سلامت جامعه و تامین امنیت غذایی کشور اشاره کرد و گفت: عملکرد مثبت این مجموعه در انجام رسالت و عمل به وظایف خویش است.

او تاکید کرد: موسسه رازی به واسطه بیش از 9 دهه فعالیت، نیازمند نوسازی است و امیدواریم در برنامه پنج ساله این مهم به نتیجه برسد.

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی حمایت کامل از کانون بازنشستگان موسسه را وظیفه خود دانست و بر تکریم و محترم شمردن آنان تاکید کرد و افزود: این کار جوانان را برای کار و کوشش با انگیزه تر می کند.

۱۳۹۵/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...