نسخه چاپی

تنها سفر به تبريز مشكل را حل مي كند!

سه بازیكن استقلال ممنوع الخروج شدند

در حالی كه آبی ها خود را برای هفته هشتم مسابقات لیگ آماده می كنند سه بازیكن این تیم با مشكل مالی و خروجی روبرو هستند، به این دلیل شرایط همراهی تیم را در سفر به خارج از كشور ندارند زیرا ممنوع الخروج بودن به صورت رسمی اعلام شده است.

اميرحسين صادقي، رودريگو توزي و سياوش اكبرپور سه بازيكن اصلي تيم استقلال شرايط همراهي استقلال را ندارند به همين دليل بايد با وضعيت مناسبي روبرو شوند و بتواند اين مشكل را حل كنند .
گفتني است ، سه عضو باشگاه استقلال با مشكل مالياتي روبرو شدند و به همين دليل بايد اين مشكل را در شهر تبريز حل و فصل كنند زيرا اين مشكل از زمان حضورشان در اين تيم تبريزي حادث شده است و بايد اين موضوع را در اين شهر پيگيري كنند.

البته اعلام شده است كه اين سه بازيكن در حال حاضر شرايط سفر به شهر تبريز را ندارند و تمرينات استقلال به گونه ای است كه آبي ها به انجام تمرينات فشرده نياز دارند و شرايط سفر اين سه بازيكن مهيا نيست.

شايان ذكر است ، اين سه بازيكن در حال حاضر ممنوع الخروج هستند و از طرفي نيز مسئولان تراكتور سازي اعلام كردند اين مشكل براي سه بازيكن فعلي استقلال تنها در صورتي حل مي شود كه اعضاي اين تيم راهي شهر تبريز شوند تا مشكل مالياتي خود را حل و فصل كنند و در صورتي كه قصد سفر به تبريز را نداشته باشند مشكلشان حل نمي شود.

۱۳۹۱/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...