نسخه چاپی

انتقاد مجید مجیدی از كم‌توجهی به عرصه فرهنگ و هنر

كارگردان فیلم «محمد رسول‌الله» با انتقاد از كم‌توجهی دولت‌های مختلف به عرصه فرهنگ و هنر گفت: اگر تاكنون توفیقی در عرصه هنر صورت گرفته امری كاملاً فردی بوده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مجید مجیدی در افتتاحیه بیست و یکمین جشنواره قرآن عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که امروز در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد با انتقاد از کم‌توجهی دولت‌های مختلف به عرصه هنر و فرهنگ گفت:در دولت‌های مختلف همواره فرهنگ و هنر مورد بی‌مهری و کم‌توجهی مسئولان قرار گرفته در حالی که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود اما همیشه نگاه درجه دو و دست چندمی به این حوزه صورت گرفته است.

این کارگردان عرصه هنر در ادامه خاطرنشان کرد: اگر تاکنون در کشور ما توفیقی در عرصه فرهنگ و هنر وجود داشته امری کاملاً فردی بوده است و ارتباط چندانی به سیاست‌گذاری‌های کلان کشوری ندارد.

مجیدی در پایان خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت در بین مردم و هنرمندان بسیار محبوب هستند و ای کاش می‌شد جای وزرا را در دولت تغییر داد.

به گزارش ایسنا،با حضور دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، دکتر محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر بحرالعلوم رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، مهندس رشیدپور استاندار خراسان رضوی و همچنین محسن رمضانی بازیگر فیلم «رنگ خدا» از فعالیت‌ها و تلاش‌های مجید مجیدی کارگردان به نام کشور تقدیر و تشکر به عمل آمد.

۱۳۹۵/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...