نسخه چاپی

وقتي كار داشت به جاهاي باريك كشيده مي شد

قلعه نویی بی خیال جاسوس استقلال شد!

عکس خبري -  قلعه نويي بي خيال جاسوس استقلال شد!

سرمربی استقلال تصمیم گرفت ماجرای جاسوس را در این تیم مختومه اعلام كند چون كار داشت به جاهای باریك كشیده می شد! سرمربی استقلال كه دیروز به نزدیكان خود گفته بود تا آخر ماجرای جاسوس بازی در استقلال را دنبال و جاسوس مورد نظر را فی الفور اخراج می كند حالا كمی در اینباره انعطاف به خرج داده است.

سرمربی استقلال تصمیم گرفت ماجرای جاسوس را در این تیم مختومه اعلام کند چون کار داشت به جاهای باریک کشیده می شد!

به گزارش شفاف، سرمربی استقلال که دیروز به نزدیکان خود گفته بود تا آخر ماجرای جاسوس بازی در استقلال را دنبال و جاسوس مورد نظر را فی الفور اخراج می کند حالا کمی در اینباره انعطاف به خرج داده است.
یکی از نزدیکان این مربی با تایید این خبر گفت:« امیر خان تصمیم گرفته ماجرا را دنبال نکند تا تمرکز تیم بر هم خورده نشود و در ضمن برخی ها سوژه برای به حاشیه بردن تیم نداشته باشند.»



این فرد نزدیک به قلعه نویی در ادامه گفت:« از روز اول هم امیر خان نگفته بود که حتما یک بازیکن لیست دربی را در اختیار خبرنگاران قرار داده است و حرفهایش در اینباره کلی بود.»

از سوی دیگر خبر می رسد که قلعه نویی متوجه شده یکی از مسوولان باشگاه استقلال که ارتباط خوبی با یک خبرگزاری دارد و معمولا اخبار داخلی تیم را طی سالهای اخیر در اختیار آنها قرار داده، پشت پرده لو رفتن لیست دربی است و به همین دلیل به صلاح مجموعه استقلال نمی داند که فرد مذکور را مورد بازخواست قرار دهد.

یکی از مربیان اسبق استقلال نیز اخیرا در محفلی اعلام کرده که مسوول مورد نظر سال قبل و در زمان سرمربیگری مظلومی نیز برخی اخبار تیم را در اختیار رسانه ها قرار داده بود.

جالب تر از همه اینکه خبر می رسد ارتباط خوب این مسوول استقلال با یکی از اعضای هیات مدیره، در افشا تشدن نامش و همچنین فروکش کردن خشم قلعه نویی بی تاثیر نبوده است.

امیر قلعه نویی پیش از دربی هفتاد وپنجم به دلیل آنچه لو رفتن ترکیب 11 نفره استقلال خوانده شده بود، داخل اتوبوس تیم دلخوری خود را با شدت و حدت فراوان بروز داد.

۱۳۹۱/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...