نسخه چاپی

حمله پهپاد آمریكایی در شرق افغانستان ۱۸ كشته بر جا گذاشت

یك پهپاد آمریكایی احتمالا در حمله به مواضع داعش در افغانستان باعث كشته شدن ۱۸ نفر از جمله غیرنظامیان شده است، آمریكا این حمله را تایید نكرده است.

به گزارش نما، دانشجو به نقل از خبرگزاری رویترز، محمدعلی یکی از مقامات پلیس افغانستان اعلام کرد: در حمله اخیر در استان "ننگرهار" در مرز شرقی با پاکستان، 18 نفر کشته شدند که 15 نفر آنها شبه‌ نظامی و سه تن غیرنظامی بودند.



این در حالی است که یک مقام دیگر پلیس اعلام کرد در این حمله چندین رهبر داعش کشته شدند اما خبر کشته شدن غیرنظامی در این حمله را رد کرد.



در همین راستا سخنگوی فرمانده نظامی آمریکا در کابل حمله هوایی ضد تروریسم در آچین را رد کرد اما در عین حال از بیان جزئیات درباره این حمله خودداری کرد.



لکوند، یک مقام نظامی آمریکا در افغانستان اعلام کرد که اتهامات وارده علیه نیروهای آمریکایی و افغانستان درباره کشته شدند غیرنظامیان بسیار جدی است. بررسی‌ها در این باره در حال انجام است.



چندی قبل مقام های دولت افغانستان اعلام کردند، داعش که بیش از یکسال است در این کشور فعال شده، حالا در یکی از ولایات جنوبی این کشور و در مرز با پاکستان اردوگاه آموزشی به پا کرده است.

۱۳۹۵/۷/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...