نسخه چاپی

حمایت فراكسیون رهروان از یك كاندیدای خاص

لاهوتی عضو فراكسیون "رهروان" گفت : آقای قالیباف مشخص است كه در انتخابات كاندیدا خواهند شد و حتی مذاكراتی كه بنده با ایشان داشتم اعلام آمادگی كردند كه در انتخابات كاندیدا خواهند شد. بعد از لاریجانی ،قالیباف در جمع فراكسیون رهروان ولایت اقبال بیشتری دارد تا در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم مورد حمایت قرار گیرد.


به گزارش نما ، لاهوتي عضو فراکسيون "رهروان" گفت : در مذاکراتي که بنده با آقاي قاليباف داشتم ايشان اعلام آمادگي کردند که در انتخابات رياست جمهوري کانديدا خواهند شد .

مهرداد بائوج لاهوتي عضو فراکسيون "رهروان" مجلس در گفتگو با آريا گفت:در صورت کانديداتوري علي لاريجاني در انتخابات رياست جمهوري يازدهم، فراکسيون رهروان از ايشان حمايت خواهد کرد زيرا ايشان با وجود آنکه رياست فراکسيون را نپذيرفتند اما باني تشکيل اين فراکسيون در مجلس است تا در موارد ضروري مسائل مهم مورد بحث و بررسي قرار گيرد.

وي افزود:بنده معتقدم با توجه به تعصبي که فراکسيون رهروان نسبت به آقاي لاريجاني دارد اگر ايشان کانديدايي رياست جمهوري شود قطعا فراکسيون به سمت حمايت از ايشان خواهد رفت.

اين نماينده مجلس خاطرنشان کرد:کانديداهايي که تا کنون نام آنها براي انتخابات مطرح شده است هنوز کسي رسما اعلام کانديداتوري نکرده است البته آقاي قاليباف مشخص است که در انتخابات کانديدا خواهند شد و حتي مذاکراتي که بنده با ايشان داشتم اعلام آمادگي کردند که در انتخابات کانديدا خواهند شد.

عضو فراکسيون رهروان معتقد است: بعد از لاريجاني ،قاليباف در جمع فراکسيون رهروان ولايت اقبال بيشتري دارد تا در انتخابات رياست جمهوري يازدهم مورد حمايت قرار گيرد.

۱۳۹۱/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...