نسخه چاپی

پر تیراژترین عكس زمان انقلاب +تصویر

آقای حسین شركت همان عكاسی بود كه عكس معروف امام خمینی در پلكان هواپیما را گرفته بود ایشان آدم شجاع و نترسی بود و به نظرم یكی از بهترین انتخاب‌ها برای فرودگاه بود با حجم خبرنگارهایی كه آن روز در فرودگاه مستقر بودند.

به گزارش نما، علي فريدوني، از عکاسان مطرح انقلاب و دفاع مقدس، با اشاره به زمان بازگشت امام راحل به ایران، به خبرگزاري دانشجو گفت: روز ورود امام به تهران من اولين عكاسي بودم كه عكس معروف امام خميني(ره) را كه از پلكان هواپيما پايين مي‌آمدند ديدم.

آقاي قديري كه دبير عكس خبرگزاري ايرنا بود از بين چند عكاسي كه در خبرگزاري ايرنا داشت هر عكس را متناسب با توانايي‌اش در روز 12 بهمن در قسمت خاصي تقسيم كرده بود.

آقاي حسين شركت همان عكاسي بود كه عكس معروف امام خميني در پلكان هواپيما را گرفته بود ايشان آدم شجاع و نترسي بود و به نظرم يكي از بهترين انتخاب‌ها براي فرودگاه بود با حجم خبرنگارهايي كه آن روز در فرودگاه مستقر بودند. گرفتن اين عكس شاهكار بود و ايشان توانسته بود 7 الي 8 فرم از پلكان عكس بگيرد اين عكس پرتيراژترين عكس آن برهه زماني شد و بيش از ده‌ها هزار فرم از اين عكس چاپ شد مردم در خانه و مغازه‌شان اين عكس را با سايزهاي مختلف چاپ كردند و بر ديوارها نصب كردند.

0.jpg

۱۳۹۱/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...