نسخه چاپی

خودروهای امدادی افزایش می‌یابند

رئیس انجمن صنفی امداد خودروهای كشور از ارتقا كیفیت خدمات امدادی به تمامی رانندگان كشور خبر داد و گفت: امدادگران جاده‌ها ضمن بستن پیمان همدلی با پلیس راهور، رضایتمندی بیشتر مردم را دنبال می‌كنند.

به گزارش نما ، سید مهدی حسینی در گفت‌وگو با تسنیم،‌ «پویا»، درباره دیدار اعضای انجمن صنفی امداد خودروهای کشور با رئیس سازمان راهداری و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور اظهار کرد: به‌دنبال این هستیم تا نشستی صمیمانه را برای همدلی بیشتر و رفع دغدغه‌های مختلف برگزار کنیم.

وی ادامه داد: انجمن صنفی امداد خودروهای کشور که زیر مجموعه سازمان راهداری محسوب می‌شود تاکنون نتوانسته دیداری با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی داشته باشد و امیدواریم این مهم هر چه زودتر محقق شود.

رئیس انجمن صنفی امداد خودروهای کشور خاطرنشان کرد: در دیدار با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تمامی مشکلات و دغدغه‌های خویش را در فضایی صمیمانه مطرح می‌کنیم چرا که امدادگران جاده‌ها نیازمند دیده شدن و توجه بیشتر مسئولان هستند.

حسینی تصریح کرد: به‌دنبال برطرف کردن شکافها و نزدیکتر شدن ارتباطات میان پلیس راهنمایی و رانندگی و امداد خودرو هستیم و قطعا همدلی و مشارکت این دو می‌تواند اثرگذاری مناسب‌تری را در جاده‌ها در پی داشته باشد.

وی افزود: امدادگران فرشته‌های جاده‌ها هستند که می‌توانند به عنوان بازوان نیروی انتظامی زحمتکش و غیور به مردم خدمت رسانی بهتر و بیشتری انجام دهند.

رئیس انجمن صنفی امداد خودروهای کشور عنوان کرد: این درخواست دیدار میان امدادگران، سازمان راهداری و پلیس راهور برای نخستین بار مطرح شده و می‌تواند موجبات همدلی و هم افزایی برای بهبود خدمت رسانی به مردم را فراهم آورد.

حسینی همچنین از ارسال نامه به فرمانده نیروی انتظامی و رئیس جمهوری خبر داد و گفت: در نامه‌های جداگانه خواستار دیدار با سردار اشتری و حجت الاسلام و المسلمین روحانی شده‌ایم.

وی افزود: دیدارهای مختلف اعضای انجمن صنفی امداد خودروهای کشور می‌توان به افزایش بهبود کیفیت خدمات رسانی برای مردم بینجامد و موجبات رضایتمندی را فراهم آورد.

رئیس انجمن صنفی امداد خودروهای کشور در پایان اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک برنامه‌های مختلفی برای خدمت رسانی بهتر به مردم تدارک دیده‌ایم که یکی از آنها یکدل شدن و یکدست شدن تمامی اعضای امدادگر است و برنامه دیگر نیز افزایش تعداد خودروهای امدادی خواهد بود.

۱۳۹۵/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...