نسخه چاپی

به دليل لغو پروازهاي داخلي از تهران

لیگ برتر و رسانه‌ها در آستانه تعطیلی!

درشرایطی كه سازمان لیگ برنامه بازی های هفته هفتم را اعلام كرده و طبق زمانبندی از فردا با انجام بازی سایپا و راه آهن بازی های هفته هفتم شروع خواهد شد اما این احتمال وجود دارد كه دیگر بازی های هفته هفتم مانند بازی استقلال مقابل پیكان لغو بشود.


به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، تا ساعت مخابره این خبر هنوز باشگاه پرسپولیس به دلیل لغو پروازهای تهران نتوانسته بلیت سفر به اهواز را تهیه کند و این درحالی است که بهروان ازمسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته با قطار به اهواز سفر کنند که این خواسته به احتمال فراوان با مخالفت رویانیان رو به رو خواهد شد.
از سوی دیگر تیم هایی که می خواهند برای بازی با تیم های تهرانی به پایتخت سفر کنند نیز با مشکلاتی رو به رو هستند و از همین حالا درپی درخواست لغو بازی های شان هستند. برای مثال تیم گهر که در استان البرز(کرج) میزبان نفت آبادان است ممکن است به دلیل ناتوانی تیم صنعت نفت در سفر به تهران ونبود بلیت نتواند مقابل حریف خود قرار بگیرد.
در عین حال روزنامه های ورزشی نیز با مشکلی به نام توزیع رو به رو شده اند و زمزمه هایی مبنی بر تعطیلی روزنامه ورزشی از فردا شنیده می شود چرا که لغو پروازهای هوایی داخلی از مبداء تهران کار رساندن روزنامه های ورزشی را نیز دشوار کرده است.
بعید نیست تا ساعاتی دیگر مسئولان سازمان لیگ به دلیل این مشکلات هفته هفتم را به کلی لغو کنند. تیم صبای قم نیز برای سفر به تبریز از طریق تهران با مشکلاتی رو به رو هستند و ذوب آهنی ها نیز برای سفر هوایی به تهران نیز همین مشکلات را دارند.

۱۳۹۱/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...