نسخه چاپی

جزئیات نقص‌ فنی فوكر۱۰۰ قشم‌ایر در مسیر قشم‌-‌مشهد

مشاور رسانه‌ای هواپیمایی قشم‌ایر با بیان اینكه خلبان فوكر ۱۰۰ این ایرلاین پس از نقص فنی موتور هواپیمای پرواز قشم-مشهد به درستی نسبت به كاهش سوخت و بازگشت به فرودگاه اقدام كرد، از اعزام مسافران این پرواز با همان هواپیما در بامداد امروز خبر داد.

به گزارش نما، پرواز‌ قشم-مشهد شرکت هواپیمایی قشم‌ایر که شب گذشته به دلیل بروز نقص فنی در هواپیمای فوکر 100 این ایرلاین رخ داد، با بازگشت هواپیما به فرودگاه قشم، در ساعت 01:20 دقیقه بامداد امروز انجام شد و مسافران را جابه‌جا کرد.

‌مشاور رسانه‌ای مدیرعامل قشم‌ایر در این‌باره می‌گوید: پرواز شماره 1263 هواپیمایی قشم‌ایر که قرار بود ساعت 20:15 روز گذشته با هواپیمای‌ فوکر 100 انجام شود، با نقص فنی هواپیما مواجه شد.

عباس مسیبی گفت: خلبان این هواپیما اندکی پس از بلندشدن‌‌ احساس می‌کند که در یکی از موتورهای هواپیما نقص فنی به‌وجود آمده است، بنابراین در راستای ارتقاء ایمنی پرواز مدتی در آسمان قشم به پرواز خود ادامه می‌دهد تا سوخت هواپیما به حداقل ممکن برسد و پس از این اقدام، هواپیما بدون هیچ مشکلی در فرودگاه قشم دوباره به زمین می‌نشیند.

وی افزود: کارشناسان فنی و پرواز هواپیمایی قشم‌ایر و فرودگاه قشم نقص فنی موجود در یکی از موتورهای هواپیما را برطرف کردند و این هواپیما رأس ساعت 1:21 امروز شنبه،‌ 10 مهر‌ به مقصد مشهد مقدس پرواز کرد.

مسیبی با تأکید بر اینکه همه 93 مسافر و هفت خدمه این هواپیما در صحت و سلامتی کامل بودند، گفت: ‌پس از فرود اضطراری هواپیما‌ مسافران در فرودگاه قشم از سوی مسئولان مربوطه پذیرایی شدند و با توجه به رفع مشکل فنی پیش‌آمده، باید فرمی از سوی سازمان هواپیمایی صادر می‌شد که پس از این اقدام، هواپیمای قشم‌ایر به پرواز خود به مقصد مشهد ادامه داد.

بنابراین گزارش امام جمعه شهرستان قشم نیز پس از فرود سالم این هواپیما، در پیامی از عملکرد همه متولیان قدردانی کرد.
منبع: فارس

۱۳۹۵/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...