نسخه چاپی

روایت خواننده معروف پاپ از حضورش در جبهه‌ها

امیر تاجیك، گفت: در دوران دفاع مقدس من دانش آموز بودم و در همان زمانها در هنرستان تحصیل می كردم اما دفاع از میهنم را در اولویت دیدم و به جبهه و دفاع از كشورم پرداختم.

به گزارش نما، امیر تاجیک، خواننده مطرح پاپ در خصوص حضورش در جبهه ها ی دوران دفاع مقدس گفت: من در دوران دفاع مقدس در میدان جنگ حضور داشتم و از نزدیک شاهد جانفشانی های همسنگرانم برای دفاع از خاک کشورمان بودم.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس من دانش آموز بودم و در همان زمانها در هنرستان تحصیل می کردم اما دفاع از میهنم را در اولویت دیدم و به جبهه و دفاع از کشورم پرداختم، زیرا بسیار نسبت به مرز کشورم حساس بودم و حاضر بودم به عنوان یک دانش آموز کوچک جان خود را فدای کشورم کنم تا مستکبران دست از کشورمان بردارند.

تاجیک افزود: من در دوران دفاع مقدس از نزدیک شاهد درگیری ها و دفاع از میهن مان بودم و در واقع در سال 1364 از کلاس 32 نفری ما 18 نفر به صورت داوطلبانه بعد از دوره آموزش های رزمی که در پایگاه اشرفی اصفهانی اهواز صورت گرفت به منطقه جنگی دهلاویه، دشت عباس و بستان اعزام شدیم.

این خواننده پاپ کشورمان گفت: من به عنوان یک دانش آموز کوچک سهم خود را در دفاع از کشورم بصورت کاملا داوطلبانه ایفا کردم و حاضرم جان خود را برای دفاع از این مرزو بوم فدا کنم.

امیر تاجیک در پایان تصریح کرد: سعی کرده ام در فعالیت حرفه ای خوانندگی خود ادای دینی به دوران دفاع مقدس داشته باشم و از این میان آهنگ "بوسه بر خاک" که برگرفته از آزادسازی خرمشهر است را بیشتر از سایر آثارم می پسندم.

منبع: نسیم

۱۳۹۵/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...