نسخه چاپی

44 كشته و زخمی در تیراندازی‌ در آمریكا

در 54 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریكا، دست كم 25 نفر كشته و 19 نفر زخمی شدند.

به گزارش نما ، خبرگزاری صداوسیما به نقل از مرکز آمار آمریکا نوشت: در یکی از این موارد، اداره پلیس منطقه لیتل راک در ایالت آرکانزاس اعلام کرد در تیراندازی در نیمه شب گذشته در این منطقه دو نفر کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

در یکی دیگر از تیراندازی های گزارش شده، پلیس دالاس می گوید درحال تحقیق درباره تیراندازی است که به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر منتهی شده است.

ظاهرا این سه نفر در داخل خودرویی بوده اند که دو خودروی دیگر مانع از ادامه حرکت آنها شده و سپس به سوی سرنشینان تیراندازی کرده اند. برخی منابع می گویند این تیراندازی به فعالیت های تبهکاران مرتبط است. این تیراندازی نزدیک یک مدرسه رخ داد و دانش آموزان با همراهی پلیس محل حادثه را ترک کردند.

در حادثه ای دیگر، پلیس نیوجرسی دو مظنون به سرقت را به ضرب گلوله کشت.

در تیراندازی دیگری در آپارتمانی در جنوب مینیاپولیس نیز سه نفر از جمله دو نوجوان کشته و یک زن زخمی شدند. پلیس هنوز علت این قتل ها را نمی داند و جستجو برای یافتن مظنونان آغاز شده است.

در همین حال، پلیس آمریکا روز شنبه تصاویری را از لحظه کشته شدن یک سیاهپوست آمریکایی در کالیفرنیا نشان داد که افسران پلیس بی دلیل تصور می کردند این شخص، سلاح در دست دارد و ا را از فاصله چند متری هدف قرار دادند و کشتند. این حادثه و قتل چندین سیاه پوست دیگر به دست پلیس آمریکا تظاهراتی گسترده را در شهرهای آمریکا به همراه داشته که برخی از آنها به خشونت کشیده شده است.

۱۳۹۵/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...