نسخه چاپی

حبیبی: در انتخابات آینده نامزد حزبی داریم

دبیركل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سیاست این حزب در انتخابات آینده گفت: ما در انتخابات آینده نامزد حزبی داریم اما در شیپور ائتلاف نیز می‌دمیم.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، محمدنبی حبیبی در اجلاس دبیران استانهای سراسر کشور حزب موتلفه اسلامی با بیان این که ما در ائتلاف اصولگرایان تسلیم عقل جمعی هستیم افزود: شاید برخی مطرح کنند این سیاست با هم تناقض دارد اما ما تناقضی در آن نمی بینیم زیرا در انتخابات های گذشته نیز غیر از این کاری نکردیم.

وی افزود: حزب در هیچ شرایطی نباید بگوید نامزد ندارم بلکه باید نامزد انتخاباتی داشته باشد اما اگر مصلحت اصولگرایان ایجاب کرد که برای اینکه رقیب رای نیاورد ائتلاف کنند ما تسلیم عقل جمعی می شویم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: ما برای انتخابات آینده باید آمادگی هر موقعیت را داشته باشیم. ما در ائتلاف نیز نمی توانیم بدون نامزد انتخاباتی حضور پیدا کنیم.

حبیبی تاکید کرد: حزب موتلفه اسلامی در انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا با نامزد خود در صحنه حضور خواهد داشت و اگر قرار به ائتلاف شد نظر جمع را خواهیم پذیرفت.

با نبود احمدی نژاد امید به نامزد واحد اصولگرا بیشتر شده است

وی در ادامه با اشاره به عدم حضور احمدی نژاد در رقابت های انتخاباتی گفت: با نبود احمدی نژاد امید به نامزد واحد اصولگرا بیشتر شده است.

حبیبی تاکید کرد: در حال حاضر ما نفیا و اثباتا در مورد هیچ نامزدی تا اطلاع ثانوی اظهار نظر نمی کنیم زیرا درباره حمایت از فرد و شخصیتی تصمیمی گرفته نشده است.

وی افزود: ما محوریت روحانیت برای ائتلاف اصولگرایان را قبول داریم و همواره در نظام باید پشت سر روحانیتی که پشت سر مقام معظم رهبری است حرکت کنیم.

حبیبی همچنین با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: خدا، رهبری و مردم سه عاملی بودند که انقلاب و جنگ را پیروز کردند. خون هزاران شهید در راه انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس ریخته شد تا این انقلاب باقی بماند و ما باید بیش از گذشته در راه حفظ نظام روحیه انقلابی داشته باشیم.

۱۳۹۵/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...