نسخه چاپی

انتقاد از 'شیطنت‌كودكانه' روزنامه‌اصلاح‌طلب

روزنامه شرق در شماره دیروز خود از قول وزیر بهداشت نوشت: «من فقط به خانم‌ها پیشنهاد می‌كنم كه وزیر نشوند چون آقایان (كابینه) له و لوردشان می‌كنند.

به گزارش نما، دکتر سیدحمید حسینی مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت که شخصاً در جلسه مصاحبه خبرنگار شرق با وزیر بهداشت و درمان حضور داشت در این باره به خبرنگار وب‌دا گفت: متأسفانه خبرنگار روزنامه شرق بدور از رعایت امانت و اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری اقدام به درج مطلبی نادرست نموده است که به هیچ وجه در صحبت‌های وزیر محترم نبود و در اثبات این مدعا همین بس که درج کلمه «کابینه» در میان پرانتز ناشی از برداشت ناصحیح خبرنگار از سخن خانم دکتر دستجردی بوده است.


وی همچنین گفت: با وجود مشغله فراوان وزیر محترم بهداشت و درمان که حتی در روزهای تعطیلی نیز ایشان در دفتر خود امور حوزه سلامت را پیگیری می‌کنند اما با درخواست خبرنگار شرق برای انجام مصاحبه اختصاصی موافقت کردند و با سعه صدر پاسخگوی سؤالات متعدد این خبرنگار بودند اما متأسفانه شیطنت کودکانه این خبرنگار در درج پاسخ مزاح‌گونه وزیر، آنهم در پایان مصاحبه و هنگام عکاسی و نیز انتشار آن در روزنامه شرق نشانگر آنست که تا چه میزان اخلاق در حرفه روزنامه‌نگاری و برخی خبرنگاران تنزل پیدا کرده است.


براساس این گزارش دکتر حسینی مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت و درمان ضمن ابراز تأسف از این اقدام ناشایست خبرنگار شرق و مسئولان این روزنامه تصریح کرد: رعایت نکردن امانتداری، انصاف و اخلاق روزنامه‌نگاری در درج اخبار، گزارشات و مصاحبه‌ها موجب بالا رفتن دیوار بی‌اعتمادی بین مسئولان و رسانه‌ها می‌شود و این مسئله به فرایند اطلاع رسانی و تولید خبر آسیب می‌زند.


گفتنی است« خبرنگار روزنامه شرق روز جمعه سوم شهریور ماه به مدت یک ساعت و نیم در دفتر وزیر و با حضور مدیر روابط عمومی با ایشان مصاحبه اختصاصی درخصوص مسائل حوزه سلامت داشت که در پایان این مصاحبه و در زمانی که عکاس روزنامه شرق درخواست گرفتن چند عکس از وزیر محترم را داشت، خبرنگار روزنامه شرق دوباره از خانم دکتر وحید دستجردی پرسید: پس از پایان دوران وزارتتان به خانم‌های دیگر پیشنهاد می کنید که وزیر شوند؟ و خانم دکتر دستجردی به مزاح پاسخ دادند: «من فقط به خانم‌ها پیشنهاد می‌کنم که وزیر نشوند چون آقایان له و لوردشان می‌کنند» که خبرنگار شرق با شیطنت تمام بدون اشاره به مزاح وزیر کلمه‌ «کابینه» را نیز از قول خود به پاسخ وزیر اضافه کرده است.


این در حالیست که به اعتقاد وزیر بهداشت و درمان اعضاء محترم کابینه در دولت دهم بیشترین سطح همکاری را با وزیر بهداشت و درمان را داشته‌اند.

۱۳۹۱/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...