نسخه چاپی

مادر از خونخواهی فرزند خود كه توسط پسر دیگرش كشته شده بود،گذشت

به گزارش نما - اعتماد نوشت:٢٨ خرداد پارسال ماموران کلانتری ١٤٤ تهرانپارس از وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به مرگ در خیابان احسان خاک سفید باخبر و به محل اعزام شدند.

درگيري بين دو برادر جوان اتفاق افتاده بود و يكي از آنها با ضربه چاقو مجروح شده و پس از انتقال به بيمارستان فوت كرده بود. همزمان با تشكيل پرونده‌اي با موضوع «قتل عمد» در پايگاه دهم پليس آگاهي تهران بزرگ براي رسيدگي به حادثه، پسرعموي مقتول كه شاهد درگيري بود به كارآگاهان گفت: «ظهر بود. در خانه نشسته بودم كه ناگهان صداي داد و فريادي آشنا از كوچه شنيدم. سريع خودم را به محل درگيري رساندم و ديدم سعيد و احمد (دو برادر) با هم دست به يقه شده‌اند و درگيري‌شان بالا گرفته است. خواستم آنها را از هم جدا كنم اما ناگهان سعيد با چاقو ضربه‌اي به پهلوي احمد زد و او روي زمين افتاد. لحظه‌اي از فرار سعيد نگذشته بود كه با اورژانس تماس گرفتيم و احمد را به بيمارستان رسانديم اما او پس از چند ساعت به دليل خونريزي شديد فوت كرد.»
اظهارات پسرعموي مقتول نشان مي‌داد كه دو برادر به دليل اختلافات خانوادگي با يكديگر درگير شده‌اند. به اين ترتيب مادر مقتول به كلانتري احضار شد و مورد تحقيق قرار گرفت. او پرده از راز درگيري برداشت و گفت: «احمد پسري عصباني بود و هميشه سر مسائل مختلف مرا كتك مي‌زد. وقتي آن روز از بيرون برگشت از من خواست غذايش را برايش ببرم اما ناهار آماده نبود. وقتي اين را شنيد، عصباني شد و با ليوان به سرم زد. چند ساعت بعد، برادر بزرگ‌ترش سعيد از ماجرا باخبر شد و خودش را به خانه رساند. احمد را با خود به بيرون برد و سركوچه با چاقو كشت.»
در حالي كه با ثبت اظهارات خانواده مقتول، دستگيري عامل قتل به جريان افتاده بود، متهم با مراجعه به كلانتري خود را معرفي كرد و با اعتراف به قتل گفت: «روز حادثه بيرون بودم كه متوجه شدم برادرم بار ديگر با مادرم دعوا كرده و او را كتك زده است. قبلا هم اين رفتار از او سر زده بود و اين موضوع خيلي مرا عصباني كرد. سريع به خانه مادرم رفتم و با احمد درگير شدم. او را به كوچه كشاندم و مورد ضرب و شتم قرار دادم. وقتي درگيري مان بالا گرفت با چاقويي كه از آشپزخانه برداشته بودم ضربه‌اي به پهلويش زدم. او خونريزي كرد و من هم از ترس فرار كردم. چند ساعت بعد از آشنايانم شنيدم كه در بيمارستان جان خود را از دست داده است، براي همين به كلانتري آمدم تا خودم را معرفي كنم.»
با ثبت اعتراف متهم، كيفرخواست پرونده با موضوع «قتل عمد» صادر و براي رسيدگي در اختيار شعبه چهارم دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي عبداللهي قرار گرفت. مادر قاتل و مقتول پيش از اين با مراجعه به دادگاه رضايت بي‌قيد و شرط خود از متهم را اعلام كرده و گفته است: «من و همسرم هيچ شكايتي از سعيد ندارم و تنها خواسته‌ام از قضات اين است كه هرچه سريع‌تر او را آزاد كنند. » سعيد نيز با اعلام اينكه همسرش پا به ماه است، خواستار تخفيف در قرار مجرميتش شد.

۱۳۹۵/۷/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...