نسخه چاپی

طرفداران سابق ناطق نوری مخالف كاندیداتوری او هستند

عکس خبري -طرفداران سابق ناطق نوري مخالف کانديداتوري او هستند

بسیاری از طرفداران و حامیان ناطق نوری در انتخابات ریاست جمهوری هفتم ، امروز از مخالفان سرسخت ایشان هستند .

به گزارش نما، ستار هدايت خواه عضو جبهه پايداري در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري آريا درباره کانديداي اين براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم گفت:جبهه پايداري در رابطه با کانديداي انتخابات رياست جمهوري تصميمي اتخاذ نکرده است اما همانطور که بارها اشاره کرده ايم مباني اين جبهه براي انتخاب کانديدا داشتن حجت شرعي است .
وي درباره کانديداتوري حداد عادل افزود:حداد عادل عنوان کرده اند در صورتي که احساس تکليف کنم مثل انتخابات مجلس در انتخابات رياست جمهوري هم حضور پيدا مي کنم حتي اگر يک نفر به من راي بدهد اما از انجايي که جبهه پايداري هنوز به بحث انتخابات ورود پيدا نکرده بنابراين هنوز مشخص نيست که از حداد عادل يا آقايان ديگري که بحث کانديداتوري آنها مطرح است حمايت کند.
عضو جبهه پايداري در پاسخ به اين سوال که عدم موفقيت اين جبهه درانتخابات رييس مجلس موجب دلسردي اين طيف در انتخابات آتي نمي شود؟تصريح کرد:جبهه پايداري در انتخابات به تکليف خود عمل مي کند در واقع عمل به تکليف دلسردي ندارد مهم اين است که در مسيري حرکت کند که با اصول شرعي ، عقلي و معيارهاي انقلاب سازکار باشد بنابراين اگر بر اين مدار حرکت کند هميشه دلگرم خواهد بود اما تخطي از اين اصول و معيارها دلسردي مي آورد.
وي تاکيد کرد :براي جبهه پايداري انجام وظيفه مهم است نه نتيجه البته بايد يادآور شوم انتخابات مجلس با رياست جمهوري تفاوت دارد به عنوان مثال ما ديديم در مجلس پنجم در حالي که نمايندگان از ناطق نوري براي رياست حمايت کردند اما ايشان منتخب مردم در انتخابات رياست جمهوري هفتم نبودند يا در مجلس هشتم برخي از آقايان معتقد بودند از آقاي احمدي نژاد براي رياست جمهوري حمايت نکنند اما ديديم مردم به احمدي نژاد راي دادند .
هدايت خواه افزود:هيچ نماينده اي قيم مردم نيست و نمي تواند نماينده افکار عمومي باشد خصوصا نمايندگاني که با شيوه هاي خاص و پول خرج کردن به نمايندگي رسيده اند .
وي درباره کانديداتوري ناطق نوري در انتخابات رياست جمهوري نيز گفت:کانديداتوري در انتخابات آزاد است و هرکس مي تواند خودش را محک بزند اما آقاي ناطق نوري پايگاه مردمي ندارد و بسياري از طرفداران و حاميان ايشان در انتخابات رياست جمهوري هفتم،امروز از مخالفان سرسخت ناطق نوري هستند و اين هم به دليل مواضع غيراصولگرايانه ايشان در جريان فتنه بوده است

۱۳۹۱/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...