نسخه چاپی

ثروتی در گفتگو با نما:

وعده‌های بی‌ثمر و محبوبیت در حال سقوط روحانی/ تخریب نیروهای ارزشی به بهانه انتخابات

عکس خبري -وعده‌هاي بي‌ثمر و محبوبيت در حال سقوط روحاني/ تخريب نيروهاي ارزشي به بهانه انتخابات

واقعیت جامعه نشان می دهد كه الان استقبال از روحانی از 50 درصد به 30 الی 40 درصد رسیده است و ضعف عملمرد در این عدم محبوبیت چشمگیر است.

موسی الرضا ثروتی در گفتگو با پایگاه خبری نما، در خصوص همجمه هاي رسانه هاي اصلاح طلب به شخصيت هاي ارزشي گفت: معمولا موقع نزدیک شدن به رای گیری و انتخابات(چه انتخابات مجلس شورای اسلامی ، چه شورای شهر و حتی ریاست جمهوری) رقابت ها شدید می شود. این رقابت ها می تواند سالم باشد و هر کسی محسنات و توانمندی ها، خوبی ها و نکات مثبت خود یا گروه شان را برشمرد اما متاسفانه برخی راه دیگر را برمی گزینند. یکی از سیاست هایی که پشت این اقدامات هست، برچسب زدن به حریف برای بوشاندن نقاط ضعف خود است. چندی است مسئله فیش های نجومی مطرح شده است و ریشه آن را به دولت قبل مرتبط می دانستند.در حالي كه با يك بررسي، می توان به این مهم دست یافت که حقوق ها در دولت فعلی چهار برابر دولت قبلی است. حال باید پرسید آیا تورم بالا رفته بود؟ آیا مسئولیت ها بالاتر و یا سنگین تر شده بود؟ نه...بنده قصد حمایت از فرد خاصی ندارم اما اگر بخواهم حقیقت را بگویم مسئولان دولت قبل اینگونه نبودند. اگر عضو هیئت علمی بودند از دولت پول نمی گرفتند اما در دولت یازدهم متاسفانه فیش های نجومی سر برآورد و پس از افشای آن ها، دولت نه تنها اقدام قاطعی انجام نداد بلکه موضع گیری کرد و برای کنترل جوّ، جامعه را به سمت تخریب شخصیت های ارزشی اصولگرا سوق داد.
وي افزود:در مصاحبه ای که چندی پیش رسانه های اصلاح طلب با بنده داشتند من بیان کردم که در دولت های مختلف بنده نماینده مجلس بوده ام، اما دلیل نمی شود که وامدار دولت ها باشم. باید حقایق را گفت. راه، روش و اهداف مهم است. دیدگاه ها و عملکردها بسیار تعیین کننده است.رپس از فیش های نجومی و احتمال کاندیداتوری سردار سلیمانی، شروع به تخریب وی کردند و پس از آن کنار زدن احمدی نژاد در دستور کار قرار گرفت و اکنون دیگر افراد همچون قالیباف، ضرغامی و...مورد هجمه قرار گرفته اند.
نماینده سابق مردم شریف بجنورد گفت: ما خودمان به برجام رای مثبت دادیم اما حاضر نیستیم به خواهش و تمنا بیفتیم. ما ظرف دو ماه همه اقدامات را انجام دادیم اما آنان پس از 8 ماه هنوز اقدام چشم گیری نکردند و حتی برایشان سخت است که نامه ای را بدهند. آمریکا و اروپا بارها آزمون شان را پس داده اند. آزموده را آزمودن خطاست.
ثروتي ادامه داد: متاسفانه تفکر غربگرایانه ای در کشور وجود دارد که حاضر است به هر روشی که شده تمایل خود را به غرب داشته باشد. رئیس جمهور در سازمان ملل مدعی شد که مسائل را می تواند با گفتگو حل کند اما سوال اصلی این است که وقتی طرف مقابل به متن مکتوب برجام عمل نمی کند آیا می توان به قول و حرف او اعتماد کرد؟ این ها چیزی نیست جزء خصوصیات و تفکر لیبرال دموکراسی. پس از فاجعه منا آقای هاشمی و انصارش می گفتند ما باید دست دوستی را به سمت عربستان صعودی دراز کنیم. مگر ما مقصر بوده ایم که عذرخواهی کنیم!؟ مگر ما شمشیر دشمنی کشیده بودیم!؟
وي ادامه داد:متاسفانه فقط شعار داده می شود. چقد خوب است که در کنار دولت منتخب مردم، دولتی در سایه هم وجود داشت باشد که ایده ها و برنامه های دولتی که ممکن بود روی کار آید، را به رقیبش بدهد تا شاهد بالندگی کشور باشیم. واقیت جامعه نشان می دهد که الان استقبال از روحانی از 50 درصد به 30 الی 40 درصد رسیده است و ضعف عملمرد در این عدم محبوبیت چشمگیر است. مردم شاهدند که بیکاری، رکود و...بیشتر شده است. آقای رئیس جمهور با حلوا حلوا گفتن که دهن شیرین نمی شود ...
ثروتي با اشاره به صحبت هاي روحاني در قزوين گفت: رئیس جمهور در جمع مردم قزوین گفته شکر نمی کنید؟ به چی باید شکر کرد؟ اینکه با حقوق نجومی برخورد مناسب نشد. قانون هدفهمندی انجام نشد. مسائل برجام نتیجه نداد. حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی عملا تعطیل شد. آیا باید شاکر عملکرد ضعیف دولت باشیم!؟ اگر مردم همین را دوست دارند بیایند و بار دیگر به این تفکر رای بدهند. نمی خواهم سیاه نمایی کنم اما تفاوت بسیاری بین نقد و تخریب هست. به نقد عملکرد دولت فعلی نمی توان تخریب گفت بلکه این بیان حقایق است اما نقدهای واهی و غیرواقعی علیه شخیصت های حریف تخریب است.
وي افزود:در کل این روش های تخریبی منفی است و نباید در جامعه دینی باشد. دولت به هیچ عنوان وظایفش را در قبال شهرداری انجام نداده است. در خصوص آلودگی هوا آقای قالیباف گفت من می توانم آلودگی محیط زیست را مدیریت کنم اما خانم ابتکار جبهه گرفت و گفت که این مسئله مختص سازمان محیط زیست است و مانع شد اما هیچ اقدام عملی هم از سوی دولت و محیط زیست انجام نشد و حتی قوانین مکتوب و مصوّب را هم عملیاتی نکرد. فذا این تهدیدها و تخریب های صورت گرفته علیه شهرداری تهران امری است که ریشه در کینه توزی ها علیه این شخصیت ها دارد و اقداماتی فرافکنانه برای حذف رقیب است.

۱۳۹۵/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...