نسخه چاپی

رژیم صهیونیستی نوار غزه را بست

رژیم صهیونیستی به بهانه سال نو یهودی شب گذشته (شنبه)ورودی های كرانه غربی و نوار غزه را تا روز سه شنبه بست.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: خبرگزاری فلسطینی معا روز یکشنبه گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که تصمیم گرفته کمربند نظامی بر کرانه غربی ایجاد کند و گذرگاه های عبوری با نوار غزه را از نیمه شب 2 اکتبر (یکشنبه 11 مهر) تا نیمه شب 4 اکتبر (سه شنبه 13 مهر) ببندد.

در این بیانیه آمده است، گذرگاه های عبوری برای موارد پزشکی و استثنایی با موافقت هماهنگ کننده فعالیت های دولتی در مناطق، آزاد خواهد بود.

سازمان عمومی در امور شهری فلسطین نیز روز گذشته (شنبه) بسته شدن ورودی های غزه و کرانه غربی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

محمد المقادمه مدیر اداره اطلاع رسانی در سازمان مذکور گفت که مقامات رژیم صهیونیستی از روز یکشنبه به طور کامل ورودی های نوار غزه و کرانه غربی و قدس اشغالی را به بهانه اعیاد یهود می بندند.

رژیم صهیونیستی همواره به بهانه های مختلف ساکنان نوار غزه و کرانه باختری را تحت محاصره قرار داده و یا از عبور و مرور خودروها و فلسطینیان جلوگیری می کند. نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین هر روزه به بهانه های گوناگون جوانان فلسطینی را بازداشت می کنند و تحت بازجویی قرار می دهند.

۱۳۹۵/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...