نسخه چاپی

آقای روحانی بر بدعهدی آمریكا بشورید!

نماینده مردم كاشان، آران و بیدگل در مجلس خطاب به رییس جمهور تاكید كرد: اكنون زمان ایستادگی در برابر بدعهدی‌هاست. همیشه راه برای جبران باز است. بر بدعهدی آمریكا بشورید!

به گزارش نما به نقل از ایسنا: سید جواد ساداتی نژاد در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت محرم حسینی و تشکر از برگزاری باشکوه مراسم قالی‌شوران مشهد اردهال، گفت: جنگ نرم یکی از شق‌های جنگ دشمنان است که به صورت پرهجمه علیه انقلاب اسلامی ایران اعمال می‌شود تا در آرمان‌های انقلاب و اعتقادات مردم خلل به وجود آورد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از مخالفان توسعه بنیه دفاعی کشور، گفت: متاسفانه برخی مسئولان از محدود کردن قوای موشکی به نفع صنعت بومی نظامی آن هم در شرایط فعلی منطقه و محور عربی - غربی که هدفش شکستن محور مقاومت و دادن تنفس به رژیم صهیونیستی و حمایت از تروریست‌های دست پروده است، نشان داده‌اند درک درستی از شرایط منطقه و جهان ندارند.

وی تقویت قوای نظامی و موشکی کشور مانع از اندیشیدن دشمنان نظام به حمله نظامی به ایران اسلامی دانست و افزود: تقویت قوای نظامی و موشکی کشور دشمنان نظام را از حمله نظامی به ایران اسلامی بازداشته است نه برجامی که برداشتن تحریم‌هایش فقط روی کاغذ بوده است. متاسفانه در شرایطی که ایران به همه تعهداتش عمل کرده طرف مقابل علیه منافع و عزت ایران اقدام می‌کند و عده‌ای که همه چیز را به برجام گره زده و ساده‌لوحانه در حال بزک کردن چهره کریه و زشت آمریکا و غربی‌ها هستند درک درستی از شرایط ندارند.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس اظهار کرد: مردم از لبخندهای تصنعی و متکبرانه غرب لذت نمی‌برند بلکه احساس سرخوردگی می‌کنند. راه‌حل خروج از وضعیت فعلی تکیه بر اقتصاد مقاومتی است. آقای رییس جمهور اکنون زمان ایستادگی در برابر بدعهی‌هاست. همیشه راه برای جبران باز است. بر بدعهدی آمریکا بشورید،

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواستار برخورد مسئولان دولتی با فیش‌های حقوقی نامتعارف شد و افزود: مسئولان دولت باید نسبت به اقداماتی که در این زمینه داشتند به افکار عمومی پاسخ‌گو باشند. آنان باید بگویند که چرا اقدامی در این زمینه انجام نداده‌اند. گزارش امروز رییس دیوان محاسبات در مجلس از میزان تخلفات اعجاب‌آور بود.

ساداتی‌نژاد خطاب به وزیر صنعت متذکر شد: هنوز هیچ صنعتی در شهرستان‌های کاشان و آران از تسهیلات پیش‌بینی شده استفاده نکرده است. تسهیلات وعده داده شده را به استان اصفهان هم پرداخت کنید.

۱۳۹۵/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...