نسخه چاپی

روزنامه قانون مجرم شناخته شد

هیئت منصفه مطبوعات استان تهران، روزنامه قانون را مجرم شناخت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیران مسئول روزنامه‌های قانون، خبر ورزشی و سایت شهید نیوز، امروز (یکشنبه) 11 مهر در دادگاه مطبوعات استان تهران با حضور اعضای هیئت منصفه مطبوعات استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، پرونده روزنامه قانون به اتهام نشر مطالب خلاف واقع و پخش شایعات، توهین به مسئولان نهادهای دولتی به سبب انجام وظیفه و توهین به دین مبین اسلام تشکیل شده بود که هیئت منصفه مطبوعات پس از استماع دفاعیات مدیر مسئول این روزنامه، متهم را در ارتباط با عنوان اتهامی توهین به دین مبین اسلام مجرم نشناخت، اما در ارتباط با عناوین اتهامی نشر مطالب خلاف واقع و توهین به مسئولان نهادهای دولتی، مجرم و مستحق تخفیف در مجازات دانست.

همچنین در دادگاه امروز به اتهام یک نویسنده مبنی بر نشراکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی از طریق درج مطلب در روزنامه قانون رسیدگی شد که هیئت منصفه مطبوعات، متهم را در ارتباط با عنوان اتهامی منتسبه مجرم ندانست.

پرونده مدیرمسئول سایت شیعه‌نیوز نیز به اتهام نشر مطالب خلاف واقع و افترا تشکیل شده بود که هیئت منصفه مطبوعات، متهم را مجرم نشناخت.

رسیدگی به شکایت امیرقلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی تبریز علیه مدیرمسئول روزنامه خبر ورزشی از دیگر موضوعات مطرح در دادگاه امروز بود که قلعه‌نویی از شکایت خود گذشت کرد.

۱۳۹۵/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...