نسخه چاپی

ایوبی: تا اكران فیلم رستاخیز فاصله داریم

رئیس سازمان سینمایی كشور گفت : تا اكران فیلم رستاخیز فاصله داریم و امیدواریم با رفع موانع پیش رو ، این فیلم برای علاقه مندان اكران شود.

به گزارش نما، حجت الله ایوبی در بابلسر گفت: تاکنون جلسات بسیار زیادی در خصوص رفع اکران فیلم رستاخیز برگزار شده که آخرین آن روز گذشته بود و این روند همچنان ادامه می یابد تا موانع پیش رو برداشته شود.

وی اظهار داشت : فیلم های ایرانی در عرصه های بین المللی در کشورهای مختلف سالانه بین 200 تا 300 جایزه کسب می کنند که این افتخارات با حداقل امکانات صورت می گیرد.

ایوبی گفت : هم اکنون با وجود پیشرفت های صورت گرفته سالانه یکصد فیلم در کشور ساخته می شود که هنوز در تلاش هستیم تا فیلم های تولیدی به رقم های بیشتری برسد.

وی با اظهار این که سینما در ایران 116 ساله شد ، افزود : هر چند صنعت سینمای کشورمان از غرب دریافت شده است ، اما به علت وجود کارگردانان قوی همچون کیارستمی ، فرهادی و دیگر بزرگان با تاسی از فرهنگ ایرانی اسلامی ، فیلم های بسیار متفاوتی از فیلم های هالیودی ساخته و نمایش داده است.

** آغاز انتخاب فیلم ها برای جشنواره فجر
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص جشنواره فیلم فجر امسال هم گفت : خوشبختانه از فردای برگزاری جشنواره سال گذشته ، برنامه ریزی ها برای هر چه با شکوه تر شدن این برنامه ها در سال جاری آغاز شده بود و تمام جشنواره های جهانی مورد رصد قرار گرفت و انتخاب فیلم ها نیز از چند وقت پیش آغاز شده است.

ایوبی پیش بینی کرد که جشنواره جهانی فیلم فجر امسال با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و رفع نقاط ضعف گذشته ' بسیار عالی ' برگزار شود.

وی گفت : بسیار خرسندیم که جشنواره مقاومت که کارنامه سینما در حوزه مقاومت در 2 سال گذشته است در هفته پیش برگزار و فیلم های بسیار خوبی در این حوزه ارائه شد که امیدواریم برای سال 96 این جشنوراه با غنای بیشتری برگزار شود.

رئیس سازمان سینمایی کشور امروز سخنران مراسم آغازین سال تحصیلی جدید دانشگاه مازندران در بابلسر بود .

ایوبی در این مراسم هم در باره دستاوردهای دولت تدبیر و امید در صنعت سینمای کشور سخنرانی کرد.
منبع: ایرنا
0

۱۳۹۵/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...