نسخه چاپی

راز جسد رها شده دانشجوی تهرانی در جاده شهریار

پسر دانشجو پس از خارج شدن از دانشگاه با ضربه‌های چاقو به قتل رسید.

به گزارش نما به نقل از جام جم؛ مرد با پلیس تماس گرفت و از کشف جسد خبر داد. در این مرحله بازپرس کشیک قتل دادسرای شهریار و تیمی از کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی غرب استان تهران و بررسی صحنه جرم با حضور در آنجا تحقیقات خود را آغاز کردند. بررسی‌‌های اولیه نشان می‌داد پسر جوان بر اثر ضربه‌های چاقو از پای درآمده و ساعاتی از مرگش می‌گذرد.

ماموران با پیدا کردن کارت دانشجویی در جیب او، متوجه شدند جوان کشته شده یکی از دانشجویان دانشگاهی در صفادشت بوده است. به این ترتیب روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. جسد او نیز با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس جنایی برای یافتن ردی از عامل یا عاملان جنایت آغاز شد.

این درحالی بود که در ادامه تحقیقات روز پنجشنبه خانواده وی که ساکن ورامین بودند، برای ادامه تحقیقات در پلیس آگاهی غرب استان تهران حاضر شدند.

یکی از اعضای خانواده به پلیس گفت: پسرمان در دانشگاه صفادشت دانشجو بود. عصر هرچه منتظرش شدیم، خبری از وی نشد. با تلفن همراهش تماس گرفتیم که خاموش بود. از دوستانش سراغ او را گرفتیم که گفتند دانشگاه را ترک کرده و از او خبری ندارند. موضوع را به کلانتری محل گزارش دادیم تا این‌که در تماس پلیس متوجه شدیم او به قتل رسیده است.

با اطلاعات به دست آمده از خانواده مقتول، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی غرب استان تهران، تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده و دستگیری قاتل یا قاتلان را آغاز کرده‌اند.

۱۳۹۵/۷/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...