نسخه چاپی

عزاداری محرم باید حیات آفرین باشد

جلسات ماه محرم باید مانند نهضت امام حسین (ع) حیات آفرین، خط دهنده و جهت دهنده باشد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در دوره جلسات عزاداری محرم باید بیداری مردم باشد'توانمندسازی مدیران سازمان بسیج فرهنگیان خراسان رضوی' در مشهد گفت: درس حضرت امام حسین (ع) در عاشورا این بود که باید دین خدا را حفظ کرد هر چند جان، مال، فرزند و همسر به خطر بیفتد.

حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی با بیان اینکه در جلسات حسینی باید شاخصه های جبهه حسینی، ولایتمداری و جبهه مقابل آن مشخص شود، افزود: امروز بعضی جریانهای متحجر می خواهند جلسات عزاداری حضرت امام حسین(ع) فقط گریه و تعزیه باشد و عامل بیداری و حرکت نباشد.

حجت الاسلام حاج صادقی گفت: یکی از اصول اولیه در اسلام این است که تقابل جبهه استکبار با جبهه اسلام همیشگی، تعطیل ناپذیر و قطعی است و این تقابل سنت خداوند و قانون تغییرناپذیر است.

وی بیان کرد: جنگ کفر و اسلام با مذاکره و گفت و گو و تعامل حل شدنی نیست و ممکن است در برخی مواضع مذاکره شود اما دعوا پایان ناپذیر است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: خیلی از افراد در دوران سخت دفاع مقدس مردانه ایستادند اما در دوران جنگ فرهنگی و نرم، ریزش کردند و نتوانستند در مسیر انقلاب باقی بمانند.

او گفت: در انتصابها و انتخابها افرادی باید به کار گمارده شوند که نسبت به دشمن منفغل نباشند، بصیرت داشته باشند و مرعوب نشوند.

۱۳۹۵/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...