نسخه چاپی

ترامپ: قطعا ارتش آمریكا مرا دوست دارد

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریكا در یك نشست در ایالت ویرجینیا تاكید كرده كه «قطعا» ارتش این كشور او را دوست دارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری امروز دوشنبه در شهر «هرندون» ایالت ویرجینیا جلسه پرسش و پاسخ ترتیب داد.

دونالد ترامپ در ادامه فعالیت‌های انتخاباتی خود به شهر هرندون ویرجینیا رفته تا رای دهندگان این ایالت آمریکا را به حمایت از نامزد جمهوریخواه ترغیب کند.

نامزد جمهوریخواه آمریکایی ابتدا از حمایت ارتش این کشور از خودش در قیاس با رقیب دموکراتش سخن گفت و تصریح کرد: «من قطعا می‌دانم که ارتش(آمریکا) ترامپ را دوست دارد».

ترامپ در بخش دیگری از این سخنرانی باز هم به موضوع ایمیل‌های هیلاری کلینتون اشاره و تاکید کرده که هر کسی بود به خاطر این بی قانونی مجازات می‌شد.

نامزد جمهوریخواه همچنین تاکید کرد که کلینتون به دلیل همین موضوع، شایسته ریاست جمهوری آمریکا نیست و نباید در مبارزات انتخاباتی شرکت می‌کرد.

وی در این سخنرانی با انتقاد شدید از عدم سرمایه‌گذاری در زمینه تقویت ارتش آمریکا و کوچک شدن اندازه ارتش گفته است که نیروی هوایی، دریایی و جنگنده‌های آمریکا قدیمی شده و باید تجهیز شوند.

ترامپ قول داد اگر رئیس‌جمهور شود ارتش آمریکا را چنان تقویت خواهد کرد که تاکنون سابقه نداشته است.

نامزد جمهوریخواه در بخش دیگری از سخنانش از آنچه عدم اسم بردن از «اسلام رادیکال» توسط رئیس‌جمهور کنونی آمریکا خواند، به شدت انتقاد کرد.

وی در بخش دیگری از مواضع دولت باراک اوباما در قبال عملیات برای بازپس گیری شهر موصل عراق از داعش سخن گفت.

ترامپ گفت چرا آنها برای چنین عملیاتی در رسانه‌ها و تلویزیون‌ها اعلام می‌کنند که می‌خواهند در موصل عراق عملیات کنند؟

او تصریح کرد: «چیزی که مرا اذیت می‌کند آن است که هر موقع آنها(دولت اوباما) می‌خواهند کاری درباره داعش بکنند آن را اعلام می‌کنند. ما باید عنصر غافلگیری را در نظر بگیریم».

وی با انتقاد از مواضع هیلاری کلینتون در قبال داعش تصریح کرد که او گفته گزینه اعزام پیاده نظام آمریکا(به عراق و سوریه) را در نظر نخواهد گرفت.

ترامپ با بیان اینکه «من از این موضوع تنفر دارم که کلینتون چنین چیزی را بیان کرده چرا که شما باید همه گزینه‌ها را در اختیار داشته باشید».

۱۳۹۵/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...