نسخه چاپی

علی‌آبادی: هم زمان در ۳ سریال حضور دارم/ ورزش و هنر را به هم پیوند داده‌ام

مرتضی علی آبادی گفت: در حال حاضر در مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها» ایفاگر یكی از شخصیت‌های اصلی هستم كه تجربه منحصر به فردی برایم است.

به گزارش نما، «مرتضی علی آبادی» در گفت‌وگو با فارس گفت: من با سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت پا به دنیای بازیگری گذاشتم و بعد از آن حضور در سریال چرخ فلک به کارگردانی عبدالله حمید نژاد و سینمایی ماشین قشنگم به کارگردانی محسن افشانی را تجربه کردم.

وی افزود: هفته گذشته نیز بازی‌ام در مجموعه «هشت و نیم دقیقه» به پایان رسید و به تازگی نیز برای حضور در سریال «زندگی شیشه‌ای» به کارگردانی راما قویدل قرارداد بسته‌ام.

این بازیگر درباره حضورش در سریال «لیسانسه‌ها» نیز توضیح داد: من نقش یکی از لیسانسه‌ها و نقش‌های اصلی را دارم و خوشبختانه به واسطه همکاری پیشینم با سروش صحت در این سریال با هماهنگی خوبی جلو می‌رویم.

علی‌آبادی که هم‌زمان با بازیگری ورزشکار هم هست، درباره حضور در هر دو حوزه بازیگری و ورزش توضیح داد: من به جز بازیگری دغدغه کار اصلی خود را دارم که مدیریت مجموعه ورزشی تنیس استقلال است و از فوتبالیست‌های سابق و یکی از مربی‌هایی هستم که در ایران بالاترین درجه مربی‌گری را دارم.

وی همچنین درباره زندگی مشترک با یک هنرمند (صبا راد مجری برنامه تلویزیونی) گفت: قطعا کسی که تصمیم می‌گیرد با فرد شناخته شده‌ای ازدواج کند، می‌داند که این مسیر سختی‌های خاص خودش را دارد. البته من باید از همین جا اعلام کنم که حدود ۶ ماه پیش از خانم راد جدا شده‌ام و دیگر ما هیچ نسبتی با هم نداریم.

وی تصریح کرد: اگر هم تا به حال خبر جدایی ما رسانه‌ای نشده به این دلیل است که نمی‌خواستیم دغدغه‌های زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بشود که هوادار ما هستند.

۱۳۹۵/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...