نسخه چاپی

ناصری نژاد در گفتگو با نما:

شركت های وابسته به صهوینیست ها بی هدف در ایران سرمایه گذاری نمی كنند/ پروژه نا‌امن كردن ایران را جدی بگیریم

عکس خبري -شرکت هاي وابسته به صهوينيست ها بي هدف در ايران سرمايه گذاري نمي کنند/ پروژه نا‌امن كردن ايران را جدي بگيريم

شركت های وابسته به رژیم غاصب مجانی نمی خواهند در كشور ایران سرمایه گذاری كنند بلكه آنها به دنبال پیاده كردن اهدافشان در ایران هستند و برای اقدامات تجسسی بر روی برخی از افراد در درون كشور، می خواهند د ر ایران سرمایه گذاری كنند.

مجید ناصری نژاد، نماینده مجلس در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی نما در واکنش به حضور شریک صهیونیستی در صنعت برق کشور گفت: جای نگرانی است که دولت اجازه می دهد چنین شرکت هایی با ایران قرار داد منعقد کنند.

وی افزود: بارها در خصوص نحوه عقد قرارداد مسئولان دولتی با رئیس جمهور و وزرا جلساتی را برگزار و نگرانی های خود را به آنها اعلام کرده ایم.

نماینده مردم شادگان در خانه ملت تصریح کرد: نگرانی خود را در بحث ipc ها و دیگر قرار دادهای نفتی اعلام کرده ایم اما در زمان تعطیلی مجلس در کمیته ای این موضوع را بررسی و پرونده را مختومه کردند و رئیس مجلس نیز رسما اعلام کردند که نحوه عقد قراردادها اصلاح شد نمایندگان نیز در این موضوع سکوت اختیار کردند.

ناصری نژاد در ادامه به حضور وزیر اقتصاد در مجلس اشاره و بیان کرد: در زمانی که وزیراقتصاد در مجلس حضور یافتند من به عنوان رئیس کمیته حقوقی قرار دادهای بین المللی نظر و نگرانی خود را مطرح کردم و گفتم نباید به سرمایه گذاری که می خواهد برای این کشور پول بیاورد بدون تحقیق و بررسی اعتماد کرد چرا که این شرکت های خارجی به دنبال وام دار کردن کشورمان ایران هستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این مطلب که از پاسخ مسئولان دولت در خصوص نگرانی هایمان قانع نشده ایم، ادعان داشت: آیا به صلاح است که در شبکه برقی کشور از شریک رژیم صهیونیستی کمک گرفت که منابع مالی این شرکت ها توسط بانک های اسرائیل تأمین می شود؟

ناصری نژاد اظهار داشت: شرکت های وابسته به رژیم غاصب مجانی نمی خواهند در کشور ایران سرمایه گذاری کنند بلکه آنها به دنبال پیاده کردن اهدافشان در ایران هستند و برای اقدامات تجسسی بر روی برخی از افراد در درون کشور، می خواهند د ر ایران سرمایه گذاری کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تصریح کرد: نمایندگان مجلس بر روندی که دولت در بستن قرار داد با کشورهای بزرگ در پیش گرفته است و هر روز بر این امر سرعت می بخشند و خود را در دامان قدرت های بزرگ و لابی های بین المللی و صهیونیستی قرار می دهند، نگران هستند.
به گفته این بهارستان نشین اگر برای نمایندگان مسجل شود که شرکتی که برای تأسیس نیروگاه برق در کشور حضور یافته است از منابع مالی و از کمک های رژیم صهیونیستی بهره می گیرد قطعا به جدی با این موضوع برخورد خواهند کرد.
وی افزود: امروزه قراردادهای بسیاری میان ایران و کشورهای دیگر منعقد می شود و اگر نظارت های مجلس نباشد احساس خطر بر نحوه عقد قرار دادها وجود دارد و در قانون نیز نیامده است که باید قراردادهای بین المللی برای منعقد شدن در مجلس به تصویب برسد.
وی در خاتمه از کلید خوردن طرحی در مجلس در خصوص بررسی قرار دادهای کلان بین المللی در صحن مجلس خبر داد و یادآور شد: این طرح هنوز در دست کارشناسی است و در آینده ای نزدیک این طرح را به امضا نمایندگان خواهیم رساند و در صحن علنی تصویب خواهیم کرد.


۱۳۹۵/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...