نسخه چاپی

مهر تایید كفاشیان بر روی توپ‌ها

مدیرعامل شركت آل اشپورت گفت:‌ متاسفانه بعضی‌ها با توپ‌های

به گزارش خبرگزاری فارس، جعفری، مدیرعامل شرکت آل‌ اشپورت پس از انتشار اخباری مبنی بر ناراحتی تعدادی از دروازه‌بان‌های لیگ برتر از توپ مسابقات لیگ برتر با خبرنگار خبرگزاری فارس تماس گرفت و اظهار داشت:‌ توپ‌های ما مورد تائید فیفاست. این شرایط را من و یا شرکتم ایجاد نکرده‌ایم، بلکه با توجه به امتیازهایی که توپ ما پیدا کرده خوشبختانه تائید‌یه فیفا را گرفته است اما برخی‌ها متاسفانه با این موضوع مغرضانه برخورد می‌کنند.

وی افزود: هر کسی سلیقه خاص خودش را دارد و به نظرم بعضی‌ها در انتهای یک بازی وقتی که احساس خطر می‌کنند، صحبت‌های کذبی را در مورد برخی وسایل بازی انجام می‌دهند. این که گفته‌اند توپ‌های بازی‌های لیگ برتر مناسب نیست، اصلا درست نیست و این اظهارات کذب محض است.

جعفری ادامه داد:‌ البته پس از اینکه ما اسپانسر 16 تیم لیگ برتر ایران شدیم، جوسازی‌هایی را که پیش‌بینی کرده بودیم، آغاز شد. برخی‌ها می‌گویند سرعت توپ‌های ما زیاد است اما اگر از کارشناسی بپرسید همین فاکتور سرعت امتیاز یک توپ خوب است. اگر توپ‌های شرکت ما را با 4 توپ مطرح دنیا مقایسه کنید با یک پرتاب آن توپ‌ها 48 متر پرتاب می‌شوند و توپ ما 52 متر. این‌ها یک امتیاز است و عیب نیست.

وی خاطرنشان کرد:‌ امروز با علی کفاشیان در مورد این اظهارنظرها صحبت کردم و ایشان هم اعلام کردند برخی اظهارنظرها مغرضانه است. من از آقایان می‌خواهم اگر اعتراضی به توپ‌های ما دارند بهتر است از فیفا استعلام بگیرند. این توپ‌ها حتی در لیگ فرانسه نیز استفاده می‌شود و چندی پیش در بازی دو تیم پاری سن ژرمن و لیون نیز استفاده شد که خوشبختانه همه راضی بودند اما متاسفانه نمی‌دانم در فوتبال ایران چه مسئله‌ای است که برخی‌ها ناراحتند.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: دنبال منافع در فوتبال ایران نیستم و فقط به خاطر عشق و علاقه و عرق ملی اسپانسر فوتبال ایران شدم. فقط هم حقایق را می‌گویم و مطمئن باشید بجز این مسئله دنبال چیز دیگری نیستم. فقط دوست دارم برخی‌ها به دنبال جوّسازی و حرکات مغرضانه علیه شرکت ما نباشند.

۱۳۹۱/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...