نسخه چاپی

مقصد سی و دومین سفر هیات دولت

استاندار البرز گفت: سفر رئیس‌جمهور به استان البرز، سی و دومین سفر دولت است و انتظار می‌رود مسئولان پیشنهادات خود را در حوزه‌های مختلف ارائه دهند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سیدحمید طهائی پیش از ظهر امروز در هفدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، به سرشماری نفوس و مسکن اشاره کرد و با تاکید بر لزوم مشارکت همگانی در اجرای این طرح ملی اظهار داشت: براساس شاخص‌ها استان البرز در زمره استان‌هایی است که پوشش اینترنتی بالایی دارد، بنابراین جمعیت زیادی به خدمات اینترنت دسترسی دارند و انتظار می‌رود آحاد جامعه در ثبت اطلاعات خود همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به سطح بالای سواد در استان تصریح کرد: دستگاه‌ها و سازمان‌های اداری در اجرای این طرح باید پیش‌قراول باشند و مدیران با مسئول دانستن خود در امر سرشماری نسبت به ثبت اطلاعات کارکنان متبوع و مراجعان در ثبت اطلاعات همکاری داشته باشند.

استاندار البرز ادامه داد: استان تازه تأسیس البرز بیش از سایر استان‌ها به آمار اولیه نیازمند است و باید اطلاعات دقیقی از نفوس و مسکن داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بعد از تشکیل استان شاهد اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن هستیم و از این حیث موضوع حائز اهمیت است، افزود: ثبت این اطلاعات می‌تواند البرز را در سطح ملی به جایگاه واقعی خود برساند.

طهائی افزود: آموزش و پرورش استان با توجه به گستره جمعیت دانش‌آموزی از جمله جامعه هدف مهم در اجرای این طرح است و انتظار می‌رود مانور ویژه‌ای در این زمینه صورت پذیرد.

استاندار البرز با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس‌جمهور به استان البرز گفت: سفر رئیس‌جمهور به استان البرز، سی و دومین سفر حجت‌الاسلام روحانی و هیئت دولت به‌شمار رفته و انتظار می‌رود مسئولان پیشنهادات خود را در حوزه‌های مختلف ارائه دهند.

وی با بیان اینکه هر یک از معاونان مسئولیت اجرای بخشی از امور را عهده‌دار شده‌اند، افزود: تلاش بر این است بیشترین بهره‌مندی را از سفر رئیس‌جمهور به استان البرز داشته باشیم و دستاوردهای این سفر برگ زرینی در تاریخ وقایع استان سرافراز البرز باشد.

۱۳۹۵/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...