نسخه چاپی

رویانیان: بزرگی‌تان را در دربی ثابت كردید

عکس خبري -رويانيان: بزرگي‌تان را در دربي ثابت کرديد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جلسه با بازیكنان گفت: به شما ایمان داریم و اگر خودتان را باور كنید، هیچ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود.


به گزارش نما به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در جلسه با بازیکنان گفت: کاری به بودن و نبودن خودم ندارم. به خودم فکر نمی‌کنم. به خدا و به شرافتم قسم می‌خورم که همه شما را دوست دارم. همه شما را قبول دارم و از شما حمایت می‌کنم. من با شما قرارداد امضا کردم و باید به خودتان و تیم عزت بدهید. کسی این را از شما می‌خواهد که استخوان‌های پایش از آهن است.

مدیرعامل پرسپولیس در صحبت‌هایش با سرخپوشان تصریح کرد: من یک کار بزرگ از شما می‌خواهم که سخت نیست اما به شما بزرگی می‌دهد. از شما می‌خواهم که خود را باور داشته باشید. می‌خواهم اسم و شخصیت بزرگ و بزرگواریتان را باور کنید. من به این‌ها ایمان آوردم و با همین ایمان شما را انتخاب کردم. شما هم باید به خود ایمان داشته باشید و به ایمان و عشق من و هواداران احترام بگذارید.

رویانیان خاطرنشان کرد: این خواسته کوچکی است که می‌خواهم قدر و قیمت خود را بدانید. مثلا محمد نوری از بهترین هافبک‌های آسیا است. این را در جمع شما از ته دلم می‌گویم. تک‌تک شما در جایگاه خودتان از بهترین‌ها هستید. نباید ارزش و قیمت شما بشکند. تک تک شما باید مراقب قدر و منزلت خودتان باشید و این فقط با آنچه در زمین تمرین و مسابقه انجام می‌دهید، میسر می‌شود. شما را قسم می‌دهم که نه به خاطر دفاع از من بلکه برای خودتان و دفاع از جایگاهی که دارید تمام تلاش خودتان را بکنید.

وی ادامه داد: ممکن است در یک بازی چند نفر از بچه‌ها روی فرم نباشند و خوب عمل نکنند. در آن روز باید سایر بازیکنان با تلاش بیشتر جبران کنند و اجازه ندهند ضعف سایر نفرات به چشم بیاید. شما اگر اینگونه باشید، همه تیم‌ها برابر پرسپولیس کم می‌آورند. به شرافتم قسم جمعه شب در بازی دربی آنچه مرا خوشحال کرد، عزم و اراده‌ای بود که در شما دیدم. آنچه به من آرامش داد این بود که بزرگی و برتری خود را بر استقلال تحمیل کردید و آن را به رخ همه کشیدید. من واقعا از این مساله لذت بردم.

۱۳۹۱/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...