نسخه چاپی

شاكری در گفتگو با نما:

ایران نیازی به حضور افرادی كه بی كفایتی آنها محرض شده ندارد/ به روحانی و ظریف تذكر خواهیم داد

عکس خبري -ايران نيازي به حضور افرادي که بي کفايتي آنها محرض شده ندارد/ به روحاني و ظريف تذکر خواهيم داد

بی كفایتی افرادی همچون وزیر امور اقتصاد آلمان برای ملت ایران محقق شده و ملت ما نیازی به حضور چنین افراد بی كفایت ندارند.

مجتبی شاکری، عضو شورای شهر در گفتگو با پایگاه خبری نما، در واکنش به حضور وزیر اقتصاد آلمان در ایران، گفت: من معتقدم وعده ای را که آقای رئیس جمهور در آغازین روزهای کاریش به مردم ایران مبنی بر این که غرب باید با زبان تکریم با ملت ایران سخن به میان آورند، داده اند هنوز محقق نشده است.



وی در ادامه بیان کرد: استفاده از واژه تکریم از سوی روحانی آغازی شد برای برگزاری مذاکرات برجام که طی مراحلی در چند جلسه در ژنو و لوزان برگزار شد.



شاکری اظهار داشت: اما آنچه که در برجام نصیب ملت ایران شد این بود که در مذاکرات تمامی عناصر اقتدار خود را از دست دادند و در نهایت نتیجه برجام این شد که غرب نه تنها زبان تکریم در برابر ایران بکار نبردند و بلکه تحریم های مغرضانه را نیز علیه ایران با توافق برجام بر نداشتند.



عضو شورای شهر در خاتمه تأکید کرد: در برجام ایران هر آنچه را که در برنامه هسته ای داشت را در برابر اجرای برجام و تعهدی که در برجام به غرب داده اند از دست دادند اما غرب به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرد و چیزی عاید ایران در این زمینه نشد.



به گفته شاکری غربی امروز از موضع فرا دستی و با سخن درشت به ملت ایران اهانت می کنند که من فکر نمی کنم در هیچ دوره از دوره های ریاست جمهوری تا این اندازه به ملت ایران توهین نشده است.



شاکری خطاب به رئیس جمهور گفت: درخواست ما و ملت ایران از رئیس جمهور و وزیر امور خارجه این است که پاسخ قاطع و محکمی به غربی ها بدهد تا دیگر به خود اجازه ندهند تا با ملت ایران جسارت و اهانت کنند اما متاسفانه تا کنون چنین رفتاری را از روحانی و ظریف شاهد نبودیم.



عضو شورای شهر، گفت: ابتدا به رئیس جمهور و وزیر خارجه تذکر خواهیم داد و به آنها گوشزد خواهیم کرد که بدانند نمایندگی کدام ملت را بر عهده گرفته اند.



وی در ادامه به سخنان امام راحل (رضوان) شاره و بیان کرد: بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران به صراحت بیان می کنند که آمریکا شیطان بزرگ ملت ایران و دیگر ملت های آزاده است و بارها تأکید فرموده اند که ضروت دارد بغض و کینه خود ار نسبت به آمریکا باید رد سینه نگاه داشت و همچنین مقام معظم رهبری نیز آمریکا را ابلیس مجسم بر می شمارند از این رو باید به آقایانی که نمایندگی ملت ایران را بر عهده گرفته اند تذکر دهیم که ادبیتشان در برابر استکبار و گروه تروریستی داعش و نظام سعودی حمایت می کنند باید بر اساس ادبیات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باشد.



وی تصریح کرد: کسانی که از اسرائیل حمایت و برای حضور در ایران شرط و شروط می گذارند در کشورمان جایگاهی ندارند.



به گفته این عضو شورای شهر تهران بی کفایتی افرادی همچون وزیر امور اقتصاد آلمان برای ملت ایران محقق شده و ملت ما نیازی به حضور چنین افراد بی کفایت ندارند.

۱۳۹۵/۷/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...