نسخه چاپی

دعوای یك جگركی و كبابی برسر چرخ كردن گوشت/ یكی كشته شد

به گزارش نما - «خبرجنوب» نوشت: «بر سر چرخ کردن گوشت با هم درگیر شدیم و من او را با ضربات چاقو به قتل رساندم.» اینها بخشی از اعترافات جوانی است که صاحب یک کبابی را با چاقو به قتل رسانده است.

چندی قبل به دنبال تماسهاي مردمي با فوريتهاي پليسي ١١٠ ماموران در جريان وقوع يك فقره درگيري منجر به قتل قرار گرفته و تيمي از كارآگاهان را براي رسيدگي موضوع به محل حادثه اعزام كردند.

با حضور پليس در محل حادثه مشخص شد يك جوان دقايقي پيش در جريان نزاعي فردي بهشدت دچار خونريزي و به بیمارستان منتقل شده اما در بیمارستان فوت کرده است.

تحقيقات ماموران نشان ميداد كه نزاع خيابانی بين دو جوان که یکی صاحب کباب فروشی و دیگری جگرفروشی بودند اتفاق افتاده است.

در حالي كه تعدادي از اعضاي خانواده مقتول براي طرح شكايت در پليس آگاهي بودند، سرنخ های دیگری به دست آمد.

به اين ترتيب پروندهاي با موضوع «قتل عمد» تشكيل شد و براي رسيدگي در اختيار شعبه ويژه قتل پليس آگاهي قرار گرفت. ماموران در گام نخست، تحقيقات از شاهدان جنایت را آغاز كردند كه در جريان آن مشخص شد مقتول در زمان حادثه با مغازه ای که در همسایگی اش بوده درگیر شده و متهم با ضربات چاقو او را به شدت مجروح كرده و بلافاصله از محل متواري شده است.

به اين ترتيب دستگيري این جنایتکار به عنوان متهم اصلي پرونده در دستور كار قرار گرفت با اين حال مراجعه به خانه او سودي نداشت و متهم پيش از اين خود را پنهان كرده بود. با اين حال تحقيقات ماموران براي دستگيري او ادامه داشت تا سرانجام متهم دستگیر شد.

متهم در جريان بازجويي انگيزه خود از ارتكاب به قتل را اختلافات جزیی با مقتول اعلام كرد و در شرح جزئيات حادثه گفت: روز حادثه قربانی برای چرخ کردن گوشت به مغازه ام آمد و از من خواست گوشت را چرخ کنم اما قبول نکردم با هم درگیر شده و من او را با چاقو به قتل رساندم.این پرونده هم اکنون در دست بررسی است.

۱۳۹۵/۷/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...