نسخه چاپی

دروغ وزارت كشور سعودی فاش شد

وزارت كشور رژیم سعودی با انتشار خبر دروغ كشف یك باند تروریستی و ادعای بازداشت اعضای آن، می خواهد به افكار عمومی بگوید كه بر اوضاع داخلی این كشور مسلط است در حالی كه اصلا باند تروریستی در كار نبوده است.


به گزارش نما به نقل از شیعه آنلاین، روز گذشته رسانه های خبری به نقل از مقامات عربستان سعودی از انهدام یک باند تروریستی در ریاض و جده خبر دادند.

وزارت کشور سعودی در بیانیه ای اعلام کرده بود: پس از یافتن و انهدام یک باند تروریستی در ریاض، سرنخ هایی از وجود یک باند دیگر در جده به دست آمد.

در این بیانیه با اشاره به ضرورت ادامۀ تحقیقات، نوشته شده بود: یکی از عناصر دستگیر شده این باند دارای تابعیت سعودی است که آزمایش هایی را روی مواد منفجره شیمیایی انجام داده است.

اما صبح امروز خانم «مضاوی رشید» استاد دانشگاه در انگلیس که از فعالان سیاسی مخالف رژیم سعودی به شمار می رود، با انتشار مطلبی در سایت شخصی خود، دروغ وزارت کشور سعودی را فاش کرد.

وی در این باره نوشت: وزارت کشور رژیم سعودی با انتشار خبر دروغ کشف یک باند تروریستی و ادعای بازداشت اعضای آن، می خواهد به افکار عمومی بگوید که بر اوضاع داخلی این کشور مسلط است در حالی که اصلا باند تروریستی در کار نبوده است.

خانم «مضاوی رشید» در ادامه مطلب خود نوشت: این اولین باری نیست که وزارت کشور سعودی با این هدف، کشف یک باند را اعلام می کند. پیش از این نیز دست به چنین کارهایی زده بودند.

این فعال سیاسی همچنین نوشت: رژیم سعودی به قدری ضعیف شده که برای ساکت کردن اعتراضات مردمی و خواباندن موج آن، مجبور شده به باندهای تروریستی که اصلا وجود خارجی ندارند، متوسل شود.

۱۳۹۱/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...