نسخه چاپی

فلاحتی در گفتگو با نما در واكنش ه انتشار عكس "رجوی" در دانشگاه شریف:

انتشار عكس "رجوی" بی توجهی به ارزشهای اسلامی است/ وزیر علوم باید پاسخگو باشد

عکس خبري -انتشار عکس "رجوي" بي توجهي به ارزشهاي اسلامي است/ وزير علوم بايد پاسخگو باشد

انتشار عكس "مریم رجوی" سركرده گروهك منافین در جشن فارغ التصیلی دانشگاه شریف وهن نظام و بی توجهی به ارزش ها و شهدای بزرگی كه در همان دانشگاه در راه آرمان های انقلاب اسلامی به شهادت رسیده‌اند را به همراه داشته است.

فرهاد فلاحتی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با پایگاه خبری نما، در واکنش به انتشار عکس "مریم رجوی" سرکرده منافقین در ویژه نامه جشن فارغ التحصيلان دانشگاه شریف، گفت: این اقدام دانشگاه شریف یک اقدام تأمل برانگیز و قابل پیگیری است.

وی در ادامه افزود: وزیر علوم و تحقیقات و مسئولان دانشگاه شریف باید پاسخگو چنین حرکت هایی در دانشگاه باشند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به موضع نمایندگان در صحن علنی امروز مجلس اشاره و اذعان داشت: در صحن علنی جمعی از نمایندگان نسبت به این موضوع به وزیرعلوم تذکر دادند و درخواست کردند با عاملین این امر برخورد شود.
فلاحتی بار دیگر موضوع رخ داده در دانشگاه شریف تأمل برانگیز برشمرد و گفت: انتشار عکس "مریم رجوی" سرکرده گروهک منافین در جشن فارغ التصیلی دانشگاه شریف وهن نظام و بی توجهی به ارزش ها و شهدای بزرگی که در همان دانشگاه در راه آرمان های انقلاب اسلامی به شهادت رسیده‌اند را به همراه داشته است.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید مسئولان این موضوع را که چه سهوی یا عمدی در دانشگاه رخ داده است را هرچه سریعتر پیگیری کرده و با عاملین امر برخورد کنند زیراکه کار، کار مناسب و در خور شأن نظام نبوده است.

فلاحتی با بیان این مطلب که چنین رفتارهای باعث خواهد شد خوراک رسانه های بیگانه تأمین شود، گفت: این گونه اقدامات و رفتارهای ناشایست باعث می شود تا رسانه های بیگانه که همواره جمهوری اسلامی را رصد می کنند تا سوژه ای را پیدا کنند و علیه کشورمان مطالب خلاف واقع را انتشار و انعکاس دهند، وارد عمل شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که چنین اقداماتی هدایت شده نباشد چراکه اگر این رفتار ناشایست هدایت شده باشد قطعا کشورهای معاند علیه نظام موضع خواهند گرفت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خاتمه بیان کرد: اگر کمیسیون بخواهد در این خصوص ورودکند قطعا در هفته آینده از وزیر علوم تحقیقات و فن آوری و مسئولان دانشگاه شریف دعوت خواهیم کرد تا با حضور در کمیسیون به سوالات نمایندگان در خصوص انتشار عکس "مریم روجوی" سرکرده گروهک منافقین در ویژه نامه جشن فارغ التحصیلی دانشگاه شریف پاسخگو باشند.

۱۳۹۵/۷/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...