نسخه چاپی

نقوی حسینی در گفتگو با نما:

دزدی دیگری از اموال ایرانیان در حال شكل گرفتن است/ كارگردان اصلی شكایت "رضائیان" از ایران آمریكایی ها هستند

عکس خبري -دزدي ديگري از اموال ايرانيان در حال شکل گرفتن است/ کارگردان اصلي شکايت "رضائيان" از ايران آمريکايي ها هستند

"جیسون رضائیان" تا آخر عمر خود می‌بایست قدردان جمهوری اسلامی ایران باشد و از لطف و عنایت رحمت جمهوری اسلامی نسبت به خود تشكر تقدیر كند.

سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با پایگاه خبری نما، با بیان این مطلب که " جیسون رضائیان " به عنوان جاسوس دستگیر شد و اسناد و مدارک جاسوس وی در محاکم قضایی و امنیتی کشورمان به اثبات رسیده است، گفت: طبق قوانین قضایی ایران و دیگر کشورهای جهان حداقل حکم جاسوسان اعدام می باشد؛ چراکه جاسوس خائن کشور محسوب می شود.

وی در ادامه به رفتار ایران با " جیسون رضائیان " (جاسوس آمریکایی) اشاره و بیان داشت: مقامات قضایی و امنیتی ایران با " جیسون رضائیان " با رأفت اسلامی برخورد کرد و درمذاکرات برجام وی مبادله شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید بر جاسوس بودن " رضائیان " تصریح کرد: "جیسون رضائیان" تا آخر عمر خود می‌بایست قدردان جمهوری اسلامی ایران باشد و از لطف و عنایت رحمت جمهوری اسلامی نسبت به خود تشکر تقدیر کند.

نماینده مردم ورامین در خانه ملت در ادامه به طرح شکایت "رضائیان" اشاره و بیان کرد: این جاسوس آمریکایی که در ایران دستگیر شده است مدعی است که تحت شکنجه روحی روانی قرار گرفته است و می خواهد از ایران در این خصوص در دادگاه شکایت کند.
این نماینده مردم ورامین در مجلس ادعاهای "رضائیان" را کذب محض دانست و اظهار داشت: اگر محکمه عادلانه‎ای جهت رسیدگی به پرونده این جاسوس آمریکایی در ایران تشکیل شود نه تنها جمهوری اسلامی ایران محکوم نخواهد شد بلکه از ایران بخاطر رأفت اسلامی که در خصوص "رضائیان" انجام داده تقدیر و تشکر خواهند کرد.

نقوی حسینی شکایت "جیسون رضائیان" از ایران را حق شخصی وی برشمرد و یادآور شد: ما معتقدیم که آمریکایی ها کارگردانان اصلی پشت پرده شکایت "رضائیان" از ایران هستند چراکه آمریکایی‌ها همواره به دنبال سوژه هایی می گردند که به اموال ملت ایران دستبرد بزنند.

به گفته نماینده مردم ورامین در خانه ملت با بیان این مطلب که دزدی دیگری از اموال ملت ایران از سوی آمریکائی ها در دنیا در حال شگل گرفتن است گفت: "جیسون رضائیان" عامل خوبی برای آنها می باشد و این بار جیسون رضائیان را طعمه دزدی‎های خود از اموال ملت ایران می‌خواهند بهره بگیرند.

نقوی حسینی تصریح کرد: قطعا مقامات و دستگاه قضایی ایران اسناد و مدارک مستند جاسوسی "جیسون رضائیان" را در اختیار دارند که ایران تا چه اندازه با این جاسوس آمریکایی با رأفت اسلامی برخورد کرده است و در دادگاهی که جهت این موضوع برگزار خواهد شد، قطعا مسئولان ذی ربط اسناد و مدارک لازم را ارائه خواهند کرد.

وی در خاتمه افزود: اگر ایران اسناد و مدارک لازم را جهت دفاع خود در دادگاه ارائه کند قاضی رسیدگی کننده به پرونده نه تنها ایران را تبرئه خواهد کرد بلکه از ایران تقدیر خواهد کرد که تا چه اندازه لطف و رحمت اسلامی را نثار جاسوسی از آمریکا کرده است

۱۳۹۵/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...