نسخه چاپی

افزایش قیمت طلا پس از سقوط دیروز

هر اونس طلا با 4.6 دلار افزایش 1275.5 دلار قیمت گذاری شد.

به گزارش نما به نقل از تابناک، امروز در بازارهای جهانی معاملات فلزات گران بها، طلا پس از آنکه به محدوده 1270 دلار سقوط کرد، توانست در معاملات امروز با افزایش 4 دلار و 6 سنت نسبت به روز قبل، به قیمت 1275 دلار و 5 سنت برسد. همچنین هر اونس نقره نیز همانند طلا، بر خلاف روز قبل که روندی کاهش در پیش گرفته بودند، امروز با افزایش 1 سنت به قیمت 17 دلار و 99 سنت فرخته شد.

از دیگر فلزات گران بها در معاملات امروز می توان به پلاتین و پالادیوم اشاره کرد. بر این اساس هر اونس پلاتین همانند روز گذشته امروز هم روندی کاهشی داشت و بر اساس آخرین اطلاعات معاملات بازار، با قیمت 996 دلار و 6 سنت فروخته شد که نسبت به روز قبل با کاهش 14 دلار و 8 سنت همراه بود. و هر اونس پالادیوم نیز کاهش قیمت را ادامه داد و با افت 15 دلار و 6 سنت نسبت به روز قبل با 699 دلار و 2 سنت قیمت گذاری شد.

به نقل از رویترز، افت روز سه‌شنبه بیشترین افت یکروزه از سپتامبر 2013 بوده و قیمت طلا به پایین‌ترین سطح خود از زمان رای بریتانیا به خروج از اتحادیه اروپا رسید. تعطیلات یک‌هفته‌ای چین و عدم حضور این کشور در معاملات جهانی باعث شده تا حجم معاملات کم باشد.

۱۳۹۵/۷/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...