نسخه چاپی

وزارت امور خارجه در انتظار پاسخ تاشكند

سخنگوی وزارت امور خارجه در واكنش به صادر نشدن روادید خبرنگاران و عكاسان ورزشی ایرانی برای حضور در ازبكستان و پوشش خبری دیدار تیم ملی فوتبال گفت: منتظر توضیح تاشكند هستیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، قرار بود 12 خبرنگار و عکاس ورزشی روز گذشته همراه تیم ملی فوتبال ایران را در سفر به ازبکستان همراهی کنند اما ازبکستان با وجود اقدام فدراسیون فوتبال نسبت از صدور روادید برای خبرنگاران و عکاسان ایرانی خودداری کرد.

دکتر بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی در مورد این مساله اظهار داشت: من با مسئول اداره مربوطه در این زمینه صحبت کردم و ایشان هم تلفنی با سفیر ازبکستان در تهران صحبت کرده و قرار شده که سفیر هم این مساله به تاشکند منعکس کند.

وی در مورد شایعه احضار یا توبیخ سفیر ازبکستان به وزارت امور خارجه در این مورد گفت: نه احضار نکرده‌ایم ما از ایشان توضیحات خواسته‌ایم که چرا این اتفاق ( صادرنشدن روادید خبرنگاران ایرانی) رخ داده و او هم گفته که این مساله را از تاشکند می‌پرسد و به ما منعکس می‌کند.

مسابقه حساس تیم‌های ملی ازبکستان و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 فردا ساعت 16:30 به وقت تهران در تاشکند برگزار خواهد شد.

۱۳۹۵/۷/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...