نسخه چاپی

شركت 6 میلیون و 300 هزار نفر در سرشماری سال 95

معاون مركز آمار ایران با اشاره به آغاز طرح سرشماری نفوس و مسكن اظهار داشت: براساس آمار موجود تاكنون 6 میلیون و 300 هزار نفر در سرشماری امسال به صورت اینترنتی شركت كرده‌اند.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی زاهدیان ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان البرز با تأکید بر اینکه مردم با حضور و شرکت در این سرشماری و ارائه آمار دقیق می‌توانند ما را در ارائه خدمات در آینده یاری دهند، ادامه داد: تاکنون 6 میلیون و 300 هزار نفر در سرشماری اینترنتی سال جاری شرکت کرده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه طرح سرشماری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است افزود: پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت از مهمترین اهداف برگزاری این طرح است.

معاون مرکز آمار ایران گفت: در این راستا لازم است تا مردم با ارائه آمار دقیق و درست ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهند.

وی میانگین ضریب نفوذ اینترنت در کشور را 45 درصد و در استان بوشهر 55 درصد عنوان کرد و اظهار داشت: این مهم در استان البرز 70 درصد اعلام شده است.

زاهدیان در بخشی دیگر از سخنان خود به دو مرحله‌ای بودن طرح سرشماری اشاره کرد و بیان داشت: از 25 مهرماه عملیات حضوری برای طرح سرشماری نفوس و مسکن آغاز می‌شود.

۱۳۹۵/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...