نسخه چاپی

عبدالهی: برای سكونشینی لیگ تكواندو تلاش می‌كنیم

سرمربی تیم تكواندو كن گفت: تیم قدرتمندی در لیگ برتر ساخته‌ایم كه برای سكونشینی تلاش می‌كند.

به گزارش نما ، وحید عبدالهی در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما، درباره دومین حضور تیم لوازم خانگی کن در رقابتهای لیگ برتر تکواندو گفت: تیم کن قبلا با نام استیل البرز در مسابقات لیگ برتر حضور داشت اما دومین سال است که با نام کن در مسابقات شرکت می‌کند و من به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه فعالیت دارم و حسین کریمی، هوشیار دیندار و امید غلامزاده مربیان تیم هستند.

وی افزود: تیم کن برای سکونشینی در فصل جدید مسابقات لیگ برتر تلاش می‌کند و به همین منظور چند بازیکن با کیفیت در اختیار گرفته است.

سرمربی تیم تکواندو کن گفت: پارسال چهره چندان شاخصی در ترکیب تیم نداشتیم اما امسال بهنام اسبقی را از شهرداری ورامین، محمد خمسه، محمد کاظمی و سیاوش فخرایی را از پاس قوامین و فرزاد ذوالقدری را از یاسین پیشرو قم جذب کرده‌ایم، ضمن آنکه نیما موذنی را هم به تیم هیئت تکواندو ساری واگذار کرده ایم.

عبدالهی با اشاره به شرکت ملی پوشان در مسابقات لیگ برتر تکواندو افزود: حضور ملی پوشان در لیگ و قرار گرفتن آنها در کوران مسابقات به سود آنها می شود همانطور که مهدی خدابخشی و بهنام اسبقی در تیم های شهرداری ورامین و کن مبارزه خواهند کرد.

وی گفت: سجاد مردانی و مسعود حجی زواره نیز 2 ملی پوش دیگر تکواندو بودند که برای حضورشان در تیم کن با آنها به توافق نرسیدیم.

۱۳۹۵/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...