نسخه چاپی

دیدار صمیمی سردار نقدی با افراد رتبه های برتر كنكور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با رتبه های تك رقمی رشته های مختلف كنكور از آن ها قدردانی كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، در این نشست صمیمی سردار سرتیپ پاسدار نقدی با ابراز خشنودی از حضور در جمع نخبگان کنکور دیدار صمیمی سردار نقدی با افراد رتبه های برتر کنکور 95رتبه های تک رقمی امسال، وجود آنان را سرمایه ای برای حال و آینده کشور دانست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و اینکه امروز امنیت ما مرهون ایثارگری های آن عزیزان است گفت: همه باید قدر این نعمت آزادی و استقلال و از همه بالاتر امنیت را بدانیم.

سردار نقدی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر ظلم ستمگران حاضر در جهان افزود: ملت ما با توکل به خدا و ایمان تحت رهبری امام خمینی و امروز مقام معظم رهبری ، راه مقاومت را برگزید و زیر بار ظلم و ستم نرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت های کشور در صنایع مختلف از جمله صنایع نظامی و علوم پزشکی و هسته ای افزود: ما در شرایطی به این پیشرفت ها رسیدیم که بدترین تحریم ها را از ابتدای انقلاب تجربه کردیم و شش سال گذشته نیز دشمنان به قول خودشان تحریم های فلج کننده را علیه ما اعمال کردند.

وی با بیان اینکه امروز در صنایع نظامی همه تسلیحات مورد نیاز خود را تولید می کنیم و در پزشکی نیز از بیش از 50 کشور جهان گردشگر درمانی داریم گفت: همه اینها در سایه تلاش و پشتکار جوانان و نخبگان بوجود آمده است که در شرایط سخت تحریم به خودباوری رسیدند.

سردار نقدی با اشاره به برنامه ریزی دشمنان و شیطان بزرگ آمریکا برای جذب نخبگان ما و هجمه فرهنگی به ما افزود: امروز بیش از 200 شبکه تلویزیونی و 80 رادیوی 24 ساعته علیه ما برنامه پخش می کنند و تلاش دارند تا ما را به مشکل مواجه کنند.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی و آمریکا در شرایط سختی قرار گرفته است گفت: امروز آمریکا 20 هزار میلیارد دلار بدهی دارد و تلاش می کند با حضور نظامی در کشورهای اسلامی به غارت سرمایه های آنان بپردازد به طوریکه در یک سال گذشته 200 میلیارد دلار از ذخایر ارزی عربستان صرف جنگ یمن و خرید تسلیحات از امریکا شده است.

سردار نقدی با اشاره به نفوذ معنوی جمهوری اسلامی ایران در بین مستضعفین عالم افزود افزود: شما به عنوان استعدادهای درخشان باید با درک این شرایط استعداد خودتان را در راه درست صرف کنید و وظیفه مسئولان است تا این فرصت را فراهم کنند.

وی شهیدان شهریاری و چمران و بسیاری از دانشمندان فعلی گمنام کشور را نمونه نخبگان متعهد دانست و گفت: کار در این عرصه علاوه بر دانش علمی ، صبر و تحمل نیز می خواهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز آمریکایی ها مواد مخدر را با ارزان ترین قیمت وارد کشور ما می کنند و ما تلاش های زیادی در راه مبارزه با آن می کنیم افزود: در این مسیر شهدای زیادی تقدیم می کنیم و مقدار کشفیات ما در دنیا نیز چشمگیر است.

سردار نقدی با اشاره به تلاش های مؤمنانه گروه های بسیج دانشجویی و جامعه پزشکی و مهندسی در قالب اردوهای جهادی گفت: امروز این عزیزان با حضور در مناطق محروم به خدمت گذاری مشغول هستند.

سردار نقدی در حوزه علوم انسانی نیز مشکل اصلی کشور را علوم انسانی غربی دانست و افزود: متأسفانه ما هنوز در حوزه علوم انسانی که بسیار مهم است دنباله رو هستیم درحالی که مبنای هستی شناسی از دیدگاه ما و غرب ، متفاوت است.

وی وجود بسیاری از سوءمدیریت ها و نابلدی ها را نتیجه علوم انسانی غربی در کشور ذکر کرد و گفت: ما باید در این حوزه به ایجاد فکر و اندیشه بپردازیم تا نتیجه مطلوب خود را بدست آوریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین صرف دانش و هزینه را کافی ندانست و گفت: در بسیاری ازبخش ها از جمله خودرو ما پول زیادی هزینه کردیم ولی نتیجه خوبی بدست نیاوردیم اما در هر جایی که راه بر ما بسته بود با تلاش به نتایج خوبی رسیدیم.

سردار نقدی ابراز امیدواری کرد که جوانان و نخبگان ایران بتوانند با تلاش خود نقش مؤثری در آینده ایران ایفا کنند.

در این نشست همچنین برخی از دانشجویان به بیان دیدگاه های خود درباره موضوعات مختلف پرداختند که با استقبال سردار نقدی همراه شد.

در این مراسم که پدر شهید حسین فهمیده نیز حضور داشت از نخبگان تجلیل شد.

۱۳۹۵/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...