نسخه چاپی

قاسم‌پور: كره جنوبی را هم می‌بریم

پیشكسوت فوتبال ایران اظهار كرد تیم ملی با پیروزی مقابل ازبكستان می‌تواند كره جنوبی را هم در تهران شكست بدهد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه موفق شد در خاک ازبکستان به پیروزی یک بر صفر برسد. ایران با سه امتیاز این دیدار به صدر جدول رده بندی گروه A صعود کرد.

ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این پیروزی اظهار کرد: باید سه امتیاز را می‌گرفتیم که این اتفاق رخ داد. در نیمه نخست موقعیت‌های بیشتری داشتیم اما ازبکستان در نیمه دوم، بیشتر از ما به دنبال گلزنی بود؛ هرچند در اواخر نیمه دوم هم می‌توانستیم به حریف گل بزنیم. خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و فشار بازی را از ازبکستان گرفتیم.

او با بیان اینکه تیم ملی با برنامه بازی کرد، در ادامه نیز گفت: در این دیدار نمایشی ارائه کردیم که پشت آن یک تفکر دیده می‌شد. برای رفتن به جام جهانی نیازی نیست بازی زیبا به نمایش بگذاریم و فقط کسب امتیازات اهمیت دارد. ما هم تا به حال این کار را به خوبی انجام دادیم. امیدوارم در بازی بعد هم این اتفاق رخ بدهد.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش در خط دفاعی هم خاطرنشان کرد: این بازیکنان چند سالی است که در خط دفاعی کنار هم بازی می‌کنند و از هم شناخت دارند. آنها با یک برنامه‌ریزی خوب توانستند به خوبی نقاط ضعف را جبران کنند. دفاع ما بی‌نقص ظاهر شد.

قاسم‌پور درباره دیدار با کره جنوبی نیز ابراز امیدواری کرد: کره را هم در تهران شکست می‌دهیم. مقابل آن‌ها در تهران موفق بودیم و از نظر روحی و روانی هم در شرایط بهتری نسبت به این تیم هستیم. شاید آن‌ها سرمایه‌گذاری‌های بیشتری را نسبت به ما انجام بدهند اما کیفیت فوتبال ایران و ضریب هوشی بازیکنانش بهتر از تمام کشورهای قاره آسیاست. خیلی به بازی پیش رو امیدوار هستم.

او درباره مشکلات کره جنوبی در خط دفاعی و دریافت چهار گل در سه بازی اخیر تاکید کرد: تیمی که تهاجمی بازی می‌کند، زیاد هم گل می‌خورد. مقابل این تیم شانس با ماست. هرچند در آزادی نباید به دنبال ضد حملات باشیم و کره هم مانند همیشه تهاجمی بازی نمی‌کند. برای کره یک امتیاز در آزادی مناسب است ولی ما باید پیروز بشویم.

۱۳۹۵/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...