نسخه چاپی

قالیباف به من گفت كه نامزد است


روزنامه کیهان نوشت: يك عضو فراكسيون حامي لاريجاني گفت اگر لاريجاني نامزد انتخابات شود اين فراكسيون از وي حمايت مي كند و در غير اين صورت مايل به حمايت از قاليباف است.
فراكسيون موسوم به رهروان ولايت، گروهي بود كه پس از انتخابات مجلس و به واسطه فاصله گذاري با جبهه متحد، جبهه پايداري و جمعيت رهپويان اعلام موجوديت كرد و با حمايت علي لاريجاني راه اندازي شد. مهرداد بائوج لاهوتي از اعضاي اين فراكسيون در گفت وگو با آريا گفته است: در صورت كانديداتوري علي لاريجاني در انتخابات رياست جمهوري، فراكسيون رهروان از ايشان حمايت خواهد كرد زيرا ايشان با وجود آنكه رياست فراكسيون را نپذيرفتند اما باني تشكيل اين فراكسيون در مجلس است تا در موارد ضروري مسائل مهم مورد بحث و بررسي قرار گيرد.
وي افزود: با توجه به تعصبي كه فراكسيون رهروان نسبت به آقاي لاريجاني دارد اگر ايشان كانديداي رياست جمهوري شود قطعا فراكسيون به سمت حمايت از ايشان خواهد رفت.
وي خاطرنشان كرد: كانديداهايي كه تاكنون نام آنها براي انتخابات مطرح شده است هنوز كسي رسما اعلام كانديداتوري نكرده است البته آقاي قاليباف مشخص است كه در انتخابات كانديدا خواهند شد و حتي مذاكراتي كه بنده با وي داشتم اعلام آمادگي كرد كه در انتخابات كانديدا خواهد شد. بعد از لاريجاني، قاليباف در جمع فراكسيون اقبال بيشتري دارد تا مورد حمايت قرار گيرد.
خبرهاي متعدد از راه اندازي ستادهاي انتخاباتي توسط قاليباف حكايت مي كند.
يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، 10ماه ديگر برگزار خواهد شد.
ناظران بي طرف درگيرشدن فراكسيون ها در سطح ستاد انتخاباتي نامزدها را آسيب به جايگاه و مسئوليت خطير مجلس تلقي مي كنند.

۱۳۹۱/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...