نسخه چاپی

«لانتوری» به مكزیك می‌رود

فیلم سینمایی «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان همزمان با نمایش در سینماهای ایران، در هفدهمین حضور جهانی خود در چهاردهمین جشنواره فیلم «مورلیا» به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، در چهاردهمین جشنواره فیلم مورلیای امسال «لانتوری» به عنوان یکی از ده فیلم برگزیده جشنواره برلین در این رویداد سینمایی حضور خواهد داشت.

چهاردهمین جشنواره فیلم «مورلیا» از تاریخ 30 مهر الی 9 آبان در کشور مکزیک برگزار می‌شود.

«لانتوری» که برنده بهترین فیلم از سومین جشنواره‌های فیلمهای ایرانی زوریخ است، منتخب چهار فستیوال الف جهانی یعنی شصت و ششمین دوره جشنواره برلین ، پنجاه و یکمن جشنواره کارلووی‌واری ، سی‌ودومین جشنواره ورشو لهستان و نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای است.

علاوه بر این لانتوری در جشنواره‌های زیر به نمایش درآمده است:هفتیمن جشنواره خاورمیانه اکنون فلورانس و در برنامه‌های ویژه مرور فیلم‌های درمیشیان در سومین جشنواره فیلم‌های ایرانی کلن، دومین جشنواره فیلم‌های ایرانی زوریخ و موزه هنرهای آلمان، جشنواره فرهنگ و هنر معاصر ایران در مرکز بین المللی هنرهای نمایشی بولونیای ایتالیا ، جشنواره فیلم‌های ایرانی مونیخ آلمان، هفدهمین جشنواره آسیاتیکای رم.

سی و پنجمین جشنواره ونکور کانادا ، نوزدهمین جشنواره سینما و دین ترنتو ایتالیا و دومین جشنواره سینه ایران تورنتو ، هجدهمین جشنواره فیلم مومبای هند و چهلمین جشنواره فیلم سائوپولو از دیگر جشنواره‌هایی است که قرار است «لانتوری» در آن به نمایش دربیاید.

این فیلم عاشقانه‌ای پرالتهاب در دل جامعه است. عشقی که به جنون ختم می‌شود و در آن نوید محمدزاده، مریم پالیزبان، باران کوثری، مهدی کوشکی و بهرام افشاری و... از نقش آفرینان هستند.

عرضه و پخش بین‌المللی فیلم به عهده محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است. نمایش فیلم سینمایی لانتوری در سینماهای تهران و شهرستان‌ها ادامه دارد.

۱۳۹۵/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...