نسخه چاپی

تكذیب خبر واگذاری سه قلوی اراكی به بهزیستی

مدیركل بهزیستی استان مركزی واگذاری سه قلوهای متولد شده در اراك به بهزیستی كشور را تكذیب كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، در پی درج خبری در خصوص سه قلوهای در معرض فروش اراکی در یکی از خبرگزاری‌ها با این مضمون که «با حکم دادستان اراک، مقرر شد سه قلوها به علت نداشتن صلاحیت خانواده، برای نگهداری از فرزندان به سازمان بهزیستی واگذار شوند ا«ین خبر را تکذیب کرد.

«بهروز رفیعی» با تکذیب این خبر و تأکید بر این‌که واگذاری سه قلوها قطعاً با هماهنگی بهزیستی استان صورت خواهد گرفت، گفت: من به عنوان نماینده رئیس سازمان بهزیستی کشور در استان، چنین خبری را تکذیب می‌کنم و فردا با این خانواده تعیین تکلیف خواهم کرد.

وی افزود: از زمان درج گزارش مربوط به سه قلوها توسط ایسنا، پیگیری‌هایی توسط بهزیستی استان در خصوص وضعیت خانواده سه قلوها صورت گرفت.

رفیعی اظهار کرد: حدود دو هفته پیش مددکار برای بررسی موضوع فرستادیم که با این خانواده صحبت کردند و به آنها گفته شد که شایعاتی در خصوص فروش نوزادان وجود دارد، اما آنها ناراحت شده بوده و عنوان کرده بودند که اینها شایعه است و ما نمی خواهیم بچه ها را بفروشیم.

وی با بیان اینکه یک نامه محرمانه برای نهادهای مربوطه در این خصوص فرستاده ایم، افزود: فردا هم با دادستان اراک دوباره در اینباره صحبت می کنم و هم مددکاران را برای رسیدگی به امور اعزام می کنم.

رفیعی تاکید کرد: با هماهنگی دادستان و خانواده نوزادان تصمیم نهایی را درخصوص آنها خواهیم گرفت.

وی اظهار کرد: سه قلوها در بیمارستان تحت نظر خانواده اند ولی در خبر این خبرگزاری آمده است که "سازمان بهزیستی کشور آنها را تحویل گرفته" در حالی که ما به عنوان نماینده بهزیستی کشور از چنین موردی خبر نداریم و تا آنجا که من می دانم چنین اقدامی انجام نشده است.

رفیعی خاطرنشان کرد: بحث رسیدگی کامل به موضوع و اینکه برنامه نهایی در خصوص این نوزادان چه خواهد بود و اینکه برای این مورد از چه کسانی کمک بگیریم و چگونه مداخله کنیم را فردا بررسی کرده و خبر تکمیلی را فردا حتما به اطلاع ایسنا خواهیم رساند.

۱۳۹۵/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...