نسخه چاپی

كنایه قلعه نویی به طرفداران كی روش

سرمربی تیم تراكتورسازی گفت:مظلومی،بهزادی،جدیكار و احدی از بزرگان فوتبال ما بودند و نباید اجازه بدهیم كسی اینگونه به آنها بی احترامی كند.

به گزارش نما به نقل از تابناک، امیر قلعه نویی درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل تراکتور نوین اظهار داشت:تراکتورسازی وضعیت خوبی دارد.امروز هم یک بازی تدارکاتی انجام دادیم و به مرور تاکتیک های موردنظرمان پرداختیم.جا دارد از یعقوب وطنی تشکر کنم.در حال حاضر تنها دغدغه ما دو،سه بازیکن هستند که به رغم رفع آسیب دیدگی،هنوز به شرایط آرمانی نرسیده اند.تلاش می کنیم که آنها را زودتر به وضعیت ایده آل برسانیم.

وی درباره برنامه های آتی تراکتورسازی در مدت باقیمانده تا شروع لیگ گفت:قرار بود یک بازی تدارکاتی دیگر هم انجام بدهیم که چون به زمان تاسوعا و عاشورا خورد این مسابقه منتفی شد.ضمنا دوست داشتیم یک بازی هم در مشهد انجام بدهیم که به دلیل تنگناهایی که اکثر تیم های لیگ برتری با آن روبرو هستند ترجیح دادیم قید آن را بزنیم.

سرمربی تراکتور درباره اینکه آیا مطالبات کادر فنی و بازیکنان تیمش پرداخت شده است یا نه اظهار داشت:خیر هنوز پرداخت نشده است.با این وجود سردار آجرلو پیگیر رفع مشکلات مالی است و حرف سردار هم حرف است.

سرمربی تراکتورسازی درباره هتک حرمت پیشکسوتان فوتبال بر سر مزارشان گفت:باید ببینیم فردی که این کار را کرده روی چه نیتی این اقدام را انجام داده است.به نظر من این کار هیچ توجیهی ندارد و زشت ترین کار ممکن است.مظلومی،بهزادی،جدیکار و احدی از بزرگان فوتبال ما بودند و نباید اجازه بدهیم کسی اینگونه به آنها بی احترامی کند.

قلعه نویی درباره دیدار ایران مقابل ازبکستان گفت:بازی را دیدم و به نظر من امتیاز با ارزشی کسب کردیم.درباره مسائل فنی تیم ملی آقایان در تلویزیون کارشناسی کردند و گفتند که نباید به این مسائل بپردازیم.آنها گفتند که بین نتیجه گیری و فوتبال زیبا یکی را باید انتخاب کرد.در دوره من یادم هست وقتی تیم ملی با آن جنگندگی بازی می کرد و من گفتم تیم ملی از نظر دوندگی عملکرد خوبی داشته یک مجری گفت اگر می خواهید دوندگی داشته باشید دونده بیاورید!بماند و نمی خواهم در این باره حرف بزنم.من و برانکو نباید درباره تیم ملی صحبت کنیم.

۱۳۹۵/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...